دانلود بازی فکری یافتن اشیای مخفی Inbetween Land برای PC

Inbetween-Land

.

Inbetween Land یک بازی زیبا و سرگرم کننده به سبک Hidden Object می باشد. شما برای پیدا کردن مری دوست خود اقدام می کنید که در این بین به یم جزیره مرموز برخورد می کنید که در ان اتفاقاتی در حال رخ دادن می باشد. شما باید با حل معما هایی باید دوست خود را پیدا کرده و هر چه زودتر از جزیره خارج بشوید. این بازی دارای معما های زیبایی می باشد که شما را می تواند برای مدت بسیار طولانی سرگرم کند. شما می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت کنید و از بازی کردن ان لذت ببرید.

.

screen1

.

screen3

.

دانلود بازی مهیج و اکشن Samurai Tiger 1.2 – آیفون و آیپدفرمت:EXE

حجم: 253.30 مگابایت

دانلود اینترنت دانلود منیجر IDM Internet Download Manager 6.12 Build 12 Final Retailدانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

دانلود اینترنت دانلود منیجر IDM Internet Download Manager 6.12 Build 12 Final Retailرمز: www.yasdl.com

دانلود اینترنت دانلود منیجر IDM Internet Download Manager 6.12 Build 12 Final Retailمنبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR