دانلود بازی فکری، جدید و کم حجم Rigonauts 2012 برای PC

rigonauts-game-2012

 

.
امروز برای شما دوستان بازی جدید ، فکری ، استراتژیک ، کم حجم و سرگرم کننده Rigonauts 2012 برای کامپیوتر PC رو آماده دانلود کردم. در این بازی شما با از استفاده از ابزارهای موجود ، سازه های مقاومی بسازید تا با دشمنان عجیب خود به مبارزه بپردازید.

این سازه ها دارای نیروهای عجیب و غریبی نیز هستند که هریک وظایف خاصی را برعهده دارند. به گونه ای این بازی همانند جنگ میان کشتی ها می باشد. این بازی فوق العاده سرگرم کننده می باشد. شما هم اکنون می توانید این بازی فکری را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 .

 

سیستم مورد نیاز بازی:

–    OS: Windows XP/Vista/7
–    Processor: Intel Pentium 4 @ 2.4 GHz / AMD Athlon XP 2500+
–    Memory: 1 Gb
–    Video Memory: 256 Mb
–    Video Card: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon X1300
–    DirectX: 9.0c

 

 

 

 

Rigonauts-S2

 

_rigonauts1

 

 

_rigonauts3

 

 

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 37 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR