دانلود بازی کم حجم و اکشن Foreign Legion Multi Massacre 2012

Foreign Legion Multi Massacre pc - دانلود بازی کم حجم و اکشن Foreign Legion Multi Massacre 2012

.

Foreign Legion Multi Massacre 2012

.

Foreign Legion Multi Massacre 2012 یک بازی کم حجم اما بسیار جالب و هیجان انگیز است که قابلیت بازی به صورت مالتی را نیز دارد.ویژگی بسیار جالب  این بازی کارتونی  بودن آن است که می تواند افراد را در هر سن و سالی به خودش جلب کند. حالت چند نفره کارتون به سبک سوم شخص شوتر یکی از ویژگی های برتر این بازی است . گیمر به عنوان سرباز لژیون اقدام به تکه تکه کردن ارتش عظیمی از دشمنان عجیب و غریب خود می کند.

وجود اسلحه های متفاوت با قدرت ویژه یکی از نقاط قوت بازی است که باعث شده است تا کاربر احساس یکنواختی سبک مبارزه و سلاح را در هنگام بازی را احساس نکند، از طرفی وجود مناطق جنگی زیبا نیز به جذابیت بازی افزوده است. درضمن اگر شما به دنبال یک بازی سرگرم کننده و مهیج و البته کم حجم هستید تیم ما به شما پیشنهاد می کند این بازی را حتما دانلود کنید. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس  دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری زیبا از محیط بازی:

Foreign Legion Multi Massacre PC s2 - دانلود بازی کم حجم و اکشن Foreign Legion Multi Massacre 2012

.

Foreign Legion Multi Massacre PC s3 - دانلود بازی کم حجم و اکشن Foreign Legion Multi Massacre 2012

.

Foreign Legion Multi Massacre s1 - دانلود بازی کم حجم و اکشن Foreign Legion Multi Massacre 2012

.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

3) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار  winiso یا Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

 

فرمت فرمت: EXE – بازی به صورت آنلاین هستش

حجم حجم: 121 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR