دانلود بازی اکشن و کم حجم ماشین جنگی Deadly Race برای PC

Deadly-Race-Car-Game

 

نام بازی : Deadly Race
ژانر: اکشن ، مسابقه ای ، حادثه ای
پلتفرم: PC
حجم : 44 مگابایت

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی بسیار زیبا ، اکشن و هیجان انگیز مسابقات مرگبار Deadly Race رو آماده دانلود کردیم. این بازی در عین کم حجم بودن بسیار با کیفیت است و بعد از اکستراکت شدن حجمش چندین برابر می شود .علاوه بر مسابقه در بازی شاهد جنگ و درگیری بین ماشین ها خواهید بود، موشک ها و اسلحه های متصل به بدنه ماشین یکی از امکانات جالب بازی است، که این بازی را متمایز از دیگر بازی ها کرده است.

 

در هر صورت باید برنده مسابقه باشید پس هرکاری که لازم است انجام دهید، شاید برای بدست آوردن این پیروزی مجبور شوید ماشین رقیب را نابود کنید. وجود انواع ماشین جنگی از ماشین جیپ تا ماشین های مدرن رالی یکی دیگر از نقاط قوت بازی است که البته باید با کسب امتیاز ماشین های گران را خریداری کنید و آنها را آپگرید کنید. صحنه های زیبا را در بازی مشاهده خواهید کرد و جذابیت بازی باعث می شود ساعتها شما با این بازی سرگرم شوید. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Deadly Race :

–       حجم بسیار کم و در عین حال گرافیک بسیار خوب
–       گیم پلی فوق العاده
–       عدم احتیاج به سخت افزار قوی
–       دارای 3 نوع حالت بازی
–       دارای اسلحه های مختلف
     سازگاری با تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
و  …

 

 

سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows XP/Vista/Win7
CPU: 600 MHz
RAM: 512 MB

 

b0

 

jz565nfchwtygzjr4y

 

[Screenshot][2]

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 44 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR