دانلود نسخه جدید بازی چیکن اینویدرز Chicken Invaders Revenge of The Yolk 2012

  Chicken-Invaders-Revenge-of-The-Yolk-2012

.

Chicken Invaders Revenge of The Yolk 2012 امروز برای شما کاربران عزیز جدیدترن نسخه و آخرین ورژن بازی محبوب مرغ های مهاجم Chicken Invaders رو آماده دانلود کردم. این بازی یکی از بازی های پرطرفدار و محبوب می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. عنوان ورژن جدید این بازی انتقام از زرده تخم مرغ Chicken Invaders Revenge of The Yolk 2012 می باشد. در این بازی شما دارای موشک یا جتی هستید که باید مرغان مهاجم را نابود کنید و بتوانید از این طریق پول و الماس را جمع اوری کنید. دقت کنید در هر قسمت شما با پولی که در اختیار داردی میتوانید موشک خود را قوی تر و گلوله‌های آن را قوی تر کنید. این بازی کامل بوده و احتیاجی به کرک ندارد. شما هم اکنون می توانید بازی چیکن اینویدرز 2012 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

.

 

screen2

 

 

راهنمای نصب:

برای نصب حتما باید تاریخ سیستم خود را به قبل از سال 2012 تغییر دهید .
مثلا june 2011

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 14.5 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR