دانلود بازی اکشن،جدید و کم حجم زامبی ها Zombies Ruined My Day PC Game 2012

Zombies-Ruined-My-Day-PC-Game-2012

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی بسیار زیبا، جدید، کم حجم، اکشن شوتر ترسناک تک نفره و شدیدا معتاد کننده به نام زامبی ها روزم را خراب کردند Zombies Ruined My Day 2012 رو آماده دانلود کردم. این بازی شبیه بازی حمله زامبی ها به مزرعه Plants vs Zombies شدیدا معتاد کننده است. بازی با یک اسلحه ساده شروع می شود و به ترتیب اسلحه های مخرب تر مثل یوزی و نارنجک دستی و خمپاره انداز و … به شما داده می شود تا با هوش خود و ترکیب استفاده از سلاح ها زامبی های آدم خوار را از بین ببرید. بازی ابتدا ساده پیش می رود اما بعد از چند مرحله بازی کمی سخت می شود و زمان بندی شما برای شلیک و نحوه استفاده از اسلحه ها خیلی مهم می شود. شدیدا پیشنهاد می کنیم این بازی اکشن کامپیوتر ساده را دانلود کنید. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

 

دانلود + تصاویر بیشتر از بازی در ادامه …

.

 

برای بزرگ نمایی بر روی عکس ها کلیک نمایید …

 

zombiesscreen01

 

zombiesscreen02

 

zombiesscreen03

 

zombiesscreen04

.

این بازی به 4 NET. و  Microsoft XNA Framework نیاز دارد که فایل Microsoft XNA Framework در فایل دانلود ضمیمه شده است.

.

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 34 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR