دانلود Corel AfterShot Pro 3.7.0.446 x64 – مدیریت و ویرایش تصاویر

دانلود Corel AfterShot Pro 3.7.0.446 x64 - مدیریت و ویرایش تصاویر

 

دانلود Corel AfterShot Pro

| نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر |

 

Corel AfterShot Pro 3.7.0.446 x64 نام یک نرم افزار مدیریت حرفه ای تصاویر و همچنین ابزار ویرایش قدرتمند تصاویر RAW است. به کمک Corel AfterShot Pro ، به پرسرعت ترین ابزار کار با تصاویر خام RAW دسترسی پیدا کنید و از مزایای آن برای تصاویری که با دوربین های عکاسی به ثبت رسانده اید نهایت استفاده را کنید. توسط این نرم افزار کار با دنیای تصاویر خام یا RAW تغییر پیدا کرده و با پشتیبانی از نسخه 64 بیتی ، عملکرد آن تا 30% نسبت به سایر نسخه ها بهینه سازی شده است ، Corel AfterShot Pro به شما این قابلیت را می دهد که با فرمت های RAW با سرعتی 4 برابر نسبت به سایر نرم افزارها کار کنید. Corel AfterShot Pro 2 مناسب ترین راه برای بازگشایی سادگی کار با دنیای تصاویر RAW است ، در واقع نرم افزار Corel AfterShot Pro مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای برای کار با تصاویر خام RAW ، مدیریت حرفه ای آلبوم های عکس ، قابلیت های ویرایشی و بسیاری دیگر از امکانات کاربردی را در خود جای داده است.

Corel AfterShot Pro به شما این امکان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن ، مجموعه ای از فعالیت ها را به صورت دسته جمعی بر روی فرمت های RAW اعمال کنید و تنظیماتی دقیق را بر روی تصاویر ثبت شده با دوربین هایتان درج کنید.به واقع AfterShot Pro 2 ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که بر تمامی جنبه های تصاویر دیجیتالی خودتان ، ویرایش هایی فوق العاده را انجام دهید. به کمک Corel AfterShot Pro شما می توانید آلبوم تصاویر خودتان را به گونه ای فوق العاده زیبا ایجاد کنید و با تعریف کلمات کلیدی ، با سرعتی بسیار بالا در جستجوهایتان ، به تصویر مورد نظر دست پیدا کنید. Corel AfterShot Pro یک ابزار بسیار حرفه ای برای عکاسان و ویرایشگرهای تصاویر RAW است که می خواهند ابزاری حرفه ای را به عنوان جایگزین پلاگین RAW در فتوشاپ کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Corel AfterShot Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Corel AfterShot Pro :

– قابلیت پردازش حرفه ای و بسیار قدرتمند فرمت های RAW با جزئیات و وضوح و سرعت بسیار بالا

– قابلیت مدیریت حرفه ای و انعطاف پذیر تصاویر در آلبوم های دیجیتالی

– دارا بودن قابلیت های جستجوی هوشمند و بهینه برای تصاویر

– قابلیت اصلاح و بهینه سازی تصاویر و رفع عیوب

– قابلیت تهیه خروجی از تصاویر با سرعت بسیار عالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل نصب برنامه را اجرا کنید
– هنگامی که در حین نصب برنامه کد فعال سازی از شما خواسته شد، فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و از لیست Select a product گزینه Corel AfterShot را انتخاب و کد ساخته شده در قسمت Serial Number را کپی کنید و با استفاده از آن به نصب برنامه ادامه دهید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 144 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR