دانلود Samsung Smart Switch 4.3.23123.1 Win/Mac – سامسونگ اسمارت سوئیچ

دانلود Samsung Smart Switch 4.0.15104.7 - سامسونگ اسمارت سوئیچ

 

دانلود Samsung Smart Switch

| نرم افزار مهاجرت به گوشی های سامسونگ |

 

Samsung Smart Switch 4.3.23123.1 Win/Mac 3.7.13.1 نام یک نرم افزار رسمی و حرفه ای در زمینه مهاجرت ساده از انواع گوشی های موبایل ، به اسمارت فون های سامسونگ است. آیا شما هم به تازگی یک اسمارت فون جدید سامسونگ را تهیه کرده و با مشکل انتقال داده ها از گوشی قدیمی ، به دستگاه جدید رو به رو هستید؟ Samsung Smart Switch قادر است این فرآیند را برای شما به سادگی و تنها با چند کلیک انجام دهد. این نرم افزار می توانید فرآیند مهاجرت از دستگاه های آیفون ، سونی ، اچ تی سی و … را به اسمارت فون های سامسونگ بسیار بهبود و تسریع بخشد. این نرم افزار که به طور رسمی از سوی Samsung تولید شده ، ابزاری مفید برای کاربرانی است که می خواهند بدون انجام فعالیت های پیچیده بک آپ/ریستور ، به اسمارت فون سامسونگی خود مهاجرت کنند.

سامسونگ اسمارت سوئیچ ، مناسب برای کاربران دارای گوشی های Apple, LG, Nokia و Blackberry است که می خواهند با سرعت بسیار بالا ، تمامی داده هایشان را به اسمارت فون سامسونگ خود نظیر خانواده گلکسی و نوت منتقل کنند. این فرآیند با سرعتی بسیار بالا و در محیطی کاربرپسند و ساده قابل انجام است ، در واقع تمامی مراحل به صورت قدم به قدم طراحی شده و کاربر می تواند به سادگی آنان را انجام دهد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از انواع اطلاعات از قبیل شماره تلفن ها ، اس ام اس ها ، تصاویر ، فیلم ها ، موزیک ها ، گزارشات تماس ، بوکمارک ها و … ، ساده ترین روش برای آن دسته از افرادی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان ، به دستگاه سامسونگی خود مهاجرت کنند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Samsung Smart Switch را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Samsung Smart Switch :

– قابلیت مهاجرت آسان از دستگاه قدیمی به دستگاه های سامسونگ

– امکان انتقال کامل و بدون نقص تمامی داده ها به دستگاه جدید

– بدون نیاز به انجام فعالیت های پیچیده بک آپ/ریستور

– پشتیبانی از انواع مدل های دستگاه های اپل ، بلک بری ، سونی و …

– پشتیبانی از جدیدترین نسل های اسمارت فون های سامسونگ

– قابلیت پشتیبانی از انتقال انواع اطلاعات از قبیل شماره تلفن ها ، اس ام اس ها ، تصاویر ، فیلم ها ، موزیک ها ، گزارشات تماس ، بوکمارک ها و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 41/30/25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR