دانلود Boson Netsim Network Simulator 10.13.5911.21548 – نرم افزار شبیه سازی شبکه

دانلود Boson Netsim Network Simulator 10.8.5652.27992 - شبیه سازی شبکه

 

دانلود Boson Netsim Network Simulator

| نرم افزار شبیه سازی شبکه |

 

Boson Netsim Network Simulator 10.13.5911.21548 نام یک نرم افزار بسیار حرفه ای در زمینه شبیه سازی شبکه های سیسکو ، شبیه سازی روتر ، هاب و سوئیچ به صورت مجازی است. Boson NetSim Network Simulator نرم افزاری است که می تواند به عنوان ابزاری برای شبیه سازی سیستم های سیسکو مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار مناسب ترین روش برای یادگیری دستورات ساختاری Cisco IOS بوده و می تواند به عنوان یکی از اصلی ترین نرم افزارهای آموزشی ، در مراکز آموزش شبکه های سیسکو مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که تجهیزات شبکه بسیار گسترده و تدریس تمامی جزئیات آن به صورت کاملاً عملی تقریبا غیرممکن است ، از این رو اساتید دانشگاهی جهت آموزش دانشجویان ، از نرم افزارهای شبیه سازی شبکه استفاده می کنند که به گونه ای حرفه ای می توانند در محیطی گرافیکی ، تمامی اجزای شبکه را پیاده سازی و تنظیمات شبکه را نیز بر روی دستگاه ها اعمال کند.

نرم افزار NetSim ، با بهره گیری از تکنولوژی شبیه سازی شبکه و روتر Boson ، به شما این امکان را می دهد که ماشین های موجود در شبکه را به صورت مجازی در یک محیط گرافیکی شبیه سازی کرده و با قرار دادن قطعات و وسایل کاربردی در شبکه ، تنظیمات مربوطه را نیز بر روی آنان اعمال کنید. با تعریف آی پی ها ، می توانید پکت های مجازی را نیز از کامپیوترها به همدیگر ارسال کرده تا بدین ترتیب از صحت عملکرد شبکه آگاه شوید. علاوه بر این ها این نرم افزار می تواند یک جدول از صحت عملکرد شبکه شبیه سازی تهیه کرده و درستی ارسال داده ها در شبکه و در میان ماشین های مختلف را مورد بررسی قرار دهد. Boson Netsim Network Simulator یکی از مناسب ترین نرم افزارها ، جهت آموزش های شبکه به دانشجویان رشته های کامپیوتری برای شبیه سازی انواع شبکه های کامپیوتری با دستگاه ها و سخت افزارهای مدرن است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Boson Netsim Network Simulator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Boson Netsim Network Simulator :

– شتیبانی کامل از انواع سخت افزارها و تنظیمات نرم افزاری کاربردی در شبکه

– پشتیبانی 42 نوع روتر ، 8 سوئیچ و بسیاری قطعات کاربردی دیگر

– امکان شبیه سازی ترافیک شبکه و پکت های ارسالی و دریافتی

– پشتیبانی از 200 دستگاه مختلف در توپولوژی های شبکه

– پشتیبانی از شبکه های سیسکو و دستگاه های غیر سیسکو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 208 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR