دانلود Acrylic WiFi Professional 3.0.5770.30583 – نرم افزار مدیریت WiFi

دانلود Acrylic WiFi Professional 3.0.5770.30583 - نرم افزار آنالیز شبکه های WiFi

 

دانلود Acrylic WiFi Professional

| نرم افزار آنالیز شبکه های WiFi |

 

Acrylic WiFi Professional 3.0.5770.30583 نام یک نرم افزار حرفه ای درزمینه آنالیز شبکه های WiFi و شناسایی نقاط دست یابی است. این نرم افزار می توانید با الگوریتم هایی پیشرفته و قدرتمند ، شبکه ها و کانال های WiFi 802.11a/b/g/n/ac در اطراف شما را تجزیه و تحلیل کند. این نرم افزار در واقع یک ابزار حرفه ای برای مدیران شبکه است تا به واسطه آن بتوانند تشخیص دهند چه افرادی در زمان های خاص به شبکه بی سیم متصل شده و در حال استفاده از آن هستند. Acrylic WiFi همچنین قادر است سرعت انتقال داده ها را بررسی و کانال های شبکه WiFi را بهینه سازی کند.

به کمک این نرم افزار شما می توانید به اطلاعاتی دقیق و بسیار مفصل از هریک از شبکه های WiFi دست پیدا کنید ، همچنین شما می توانید شبکه های WiFi مخفی را مشاهده و آنالیزهایی دقیق را بر روی ترافیک داده ای شبکه های خود انجام دهید. Acrylic WiFi یک ابزار بسیار حرفه ای و قدرتمند ، در زمینه کنترل و مانیتورینگ اطلاعات شبکه WiFi و عیب یابی و رفع مشکلات موجود در شبکه های بی سیم است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Acrylic WiFi Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Acrylic WiFi Professional :

– قابلیت آنالیز کامل و دقیق شبکه های WiFi

– دسترسی به جزئی ترین اطلاعات نقاط دسترسی و کانال های شبکه WiFi

– نمایش اطلاعات سخت افزاری شبکه ها

– مشاهده جزئیات کامل و دقیق شبکه های WiFi با قابلیت مانیتورینگ

– مشاهده و مدیریت شبکه های WiFi در ادارات و شرکت های تجاری

– جلوگیری از اتصال افراد ناشناس به شبکه ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR