دانلود بازی Train Simulator 2016 برای PC

دانلود بازی Train Simulator 2016 برای PC

 

دانلود بازی Train Simulator 2016 برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی قطار 2016 |

| نسخه CODEX |

 

Train Simulator 2016 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط Dovetail Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آیا تا به حال در رویای رانندگی یک قطار بوده اید؟ کنترل رانندگی وسایل نقلیه روزمره نظیر اتومبیل ، موتور سیکلت ، دوچرخه و نظایر آنان ، تقریباً برای همه دست یافتنی است ، اما اینکه شما بتوانید کنترل رانندگی یک قطار را به دست بگیرید… ؟! Train Simulator 2016 قصد دارد این رویا را در قالب یک بازی کامپیوتری بسیار گرافیکی و مشابه واقعیت ، به گونه ای حرفه ای شبیه سازی کند. Train Simulator 2016 یک شبیه سازی بسیار دقیق از قطارهای مسافربری و مسیرهای راه آهن ارائه کرده است ، به گونه ای که شما در طول این بازی با چالش هایی متعدد در این شغل رو به رو می شوید.

بازی Train Simulator 2016 به شما این امکان را می دهد که هزاران تن از مسافران را در قطار خود سوار کرده و آنان را به مسیرهای مختلف حمل کنید. جالب است بدانید بسیاری از مسیرها ، قطارها و شهرها به طور دقیق از دنیای واقعی شبیه سازی شده و دارای ویژگی هایی با جزئیات بسیار بالا هستند. بازی شبیه سازی حرفه ای قطار 2016 ، امکان حمل و نقل در شهرهای معروف ایالات متحده را با انواع لوکوموتیوهای GWR Castle Class, Grange Class, King Class, Hall Class و Pannier Tank را برای شما گیمرهای کامپیوتری فراهم می کند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Train Simulator 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Train1 Train2

 

Train3 Train4

 

Train5 Train6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows® Vista / 7 / 8
Processor:Processor: 2.8 GHz Core 2 Duo (3.2 GHz Core 2 Duo recommended), AMD Athlon MP
Memory:2 GB RAM
Graphics:512 MB with Pixel Shader 3.0 AGP PCIe only
DirectX®:9.0c
Hard Drive:6 GB HD space
Sound:Direct X 9.0c Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 5.59 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR