دانلود بازی Goggles World of Vaporia برای PC

دانلود بازی Goggles World of Vaporia برای PC

 

دانلود بازی Goggles World of Vaporia برای کامپیوتر

| بازی عینکی رو به دنیای موازی |

| نسخه CODEX |

 

Goggles World of Vaporia بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2015 توسط Bit2Good Ug ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Goggles در واقع یک بازی با موضوع شوتر یا تیراندازی به صورت آنلاین است که شما به انتخاب خودتان می توانید در نقش یکی از 4 کاراکتر با نام Quentin, Frank, Tesla یا Jerne نقش آفرینی کنید. هریک از این کاراکترها دارای ویژگی هایی منحصر به فرد ، قدرت های ویژه و سلاح های مخصوص به خود هستند. داستان بازی Goggles در جهان Vaporia به عنوان جامعه ای که توسط کمپانی Fumare Tech اداره میشود روایت شده است. در شهر Vaporia ، همواره اتفاقات برای دوران امروزی عجیب به نظر می رسد. تقریبا همه چیز در Vaporia به صورت سیستم مکانیزه انجام می شود. برخی از موجودات اتوماتیک (ربات ها) که کوچک هستند به طور عادی در سطح شهر پرسه می زنند. برخی از آنان وظیفه پاک سازی شهر از آلودگی ها را بر عهده دارند. برخی از آنان حتی از ساختمان ها نیز بزرگ تر هستند و وظیفه ساخت و سازهای عظیم در این جهان عجیب و غریب را بر عهده گرفته اند.

در کنار این ابزارهای مکانیزه و اتوماتیک ، کارگاه آموزشی رایگان برای علاقه مندان به کشف و اختراعات جدید نیز وجود دارد. یکی از محبوب ترین و جذاب ترین این کارگاه ها ، کارگاهی مورد علاقه برای Jerne است. در این کارگاه او و دستیارش در حال کار بر روی کشف بزرگ تاریخی یعنی جهان های موازی هستند. یک کشف خارق العاده که در صورتی که به صورت عمومی مطرح شود برای همگان بسیار شگفت انگیز خواهد بود. در کنار این کشف ، عینکی نیز اختراع شد که توسط آن میشد به دنیاهای دیگر نگاه کرد ؛ در واقع آنان بر روی لنزهایی کار کرده بودند که آن را بر روی Goggles یا عینک ها قرار می دادند و سپس اشخاص قادر بودند به جهان های دیگر نیز نگاه کنند. در صبح روزی که این عینک برای رونمایی عمومی آماده می شود و Master Jerne آخرین آزمایشات خود را انجام می دهد اتفاقی وحشتناک رخ می دهد… هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Goggles World of Vaporia را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gog1 Gog2

 

Gog3 Gog4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista
Processor: Intel® Core™ i3-3220 (3.3GHz), AMD FX-8320E (3.2GHz) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 TI, Radeon HD 5770 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel® Core™ i3-3250 (3.5GHz), AMD FX-8320 (3.5GHz) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760, Radeon 7850 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound car

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.59 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR