دانلود نوحه و مداحی میثم مطیعی محرم 93 – دهه اول کامل

دانلود نوحه و مداحی میثم مطیعی محرم 93 - دهه اول کامل

 

دانلود نوحه و مداحی میثم مطیعی محرم 93 

مجموعه کامل (شب به شب) محرم 93

| با نوای حاج میثم مطیعی و حاج امیر عباسی |

| هیأت میثاق با شهداء – دانشگاه امام صادق (ع) |

 

مداحی میثم مطیعی محرم 93 حاج میثم مطیعی و حاج امیر عباسی نام مجموعه ای با ارزش ، گران قدر و عظیم است که در این مطلب از وب سایت یاس دانلود ، برای شما دوست داران و عاشقان اهل بیت تدارک دیده ایم. پیشاپیش ضمن عرض تسلیت ایام محرم الحرام و سالروز شهادت سالار شهیدان به عموم شیعیان جهان و مردم ایران اسلامی ، از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم تا همه ما را از پیروان واقعی ائمه معصومین (ع) قرار دهد و سربازی در رکاب ولایت را تا زمان فرج حضرت ولی عصر (عج) از همه قبول فرماید.

همزمان با نزدیک شدن به ایام پرشور عزاداری های ماه محرم 94 ، تصمیم گرفتیم کامل ترین مجموعه نوحه ، عزاداری و روضه خوانی های سال گذشته را به صورت یک جا برای شما عزیزان آماده کنیم. این مجموعه در طی محرم 93 در دانشگاه امام صادق (ع) و هیأت میثاق با شهدا آماده گردیده است که به صورت شب به شب و در دسته بندی هایی منظم برایتان تدارک دیده ایم. هم اکنون می توانید کامل ترین مراسم محرم سال 93 از نو حه و مداحی ها و روضه های پرشور شهادت سالار شهیدان از حاج میثم مطیعی و حاج امیر عباسی را به صورت کامل از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP3
  • حجم : 950 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR