دانلود Immunos 3.5 Final + Portable – آنتی ویروس ساده و قدرتمند

دانلود Immunos 3.5 Final + Portable - آنتی ویروس ساده و قدرتمند

 

دانلود Immunos

| نرم افزار آپدیت درایورهای سخت افزاری |

 

Immunos 3.5 Final + Portable نام یکی از ساده ترین آنتی ویروس های موجود در اینترنت است. معمولا نرم افزارهای ضدویروس ، نیازمند دانش فنی خاص و روش های کاربرد پیچیده ای هستند ، اما Immunos از آن دسته از آنتی ویروس ها نیست ؛ Immunos آنتی ویروسی بسیار ساده و قدرتمند است که می تواند امنیتی مثال زدنی را در محیطی ساده سازی شده برای شما به ارمغان بیاورد. این نرم افزار دارای متدهایی پیشرفته برای اسکن و شناسایی ویروس های کامپیوتری است که سایر اسکنرها از تشخیص این دسته از ویروس ها غافل بوده اند. Immunos دارای قابلیت ارائه آپدیت های سریع و رایگان جهت حفظ امنیت کامل رایانه شماست.

Immunos یک اسکنر بدافزار است که هرکسی می تواند با آن کار کند ، این نرم افزار دارای یک رابط کاربر ساده ، شیک و دارای 5 آیکون بزرگ با عناوین Scan, Update, Config, Log, Help در بخش سمت چپ است. پس از نصب Immunos ، برای اسکن فایل مورد نظرتان ، تنها کافیست بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Scan with Immunos را انتخاب کنید تا فرآیند اسکن و شناسایی ویروس های احتمالی آغاز شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Immunos را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Immunos :

– دارا بودن امکانات حرفه ای یک آنتی ویروس کامل در مقایسه با حجم پایین

– محیط کاربری ساده و آسان مناسب برای تمامی کاربران

– شناسایی انواع ویروسها ، کرم ها ، بدافزارها و…

– امکان اسکن تکی فایل ها ، فولدرها ، درایوها و…

– ادغام سازی با ویندوز اکسپلورر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.85 + 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR