دانلود mProjector 4.0.40 – نرم افزار تبدیل فلش SWF به EXE

دانلود mProjector 4.0.40 - نرم افزار تبدیل فلش SWF به EXE

 

دانلود mProjector

| نرم افزار تبدیل فلش SWF به EXE |

 

mProjector 4.0.40 نام یک ابزار بسیار حرفه ای و قدرتمند جهت تبدیل اپلیکیشن فلش و تحت وب شما به اپلیکیشن های دسکتاپ ( فلش SWF به EXE ) است. این در حالی است که تمامی قابلیت های برنامه یا بازی شما به همان حالت باقی خواهند ماند ، برای مثال ویدجت ها ، پیغام های ناتیفیکیشن و … علاوه بر این ها شما قابلیت اضافه کردن ویژگی هایی جدیدتر از قبیل امکان تعریف اتوران برای دیسک ها را نیز خواهید داشت. این نرم افزار با پشتیبانی همزمان از ویندوز و مک ، مجموعه ای از API های مطابق با تکنولوژی Cross-Platform را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با حداقل زمان و تلاش ، اپلیکیشن های فلش تحت وب را به سادگی به اپلیکیشن های دسکتاپ ویندوز و مک تبدیل نمایید.

mProjector اکنون از طرح های داینامیک به شکل فلش نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به سادگی هرآنچه در فلش ترسیم کرده اید را در ویندوز و مک نیز داشته باشید. یکی از نقاط قوت نرم افزار mProjector این است که اگر شم ابه فلش تسلط داشته باشید نیازی به یادگیری mProjector ندارید ! زیرا این نرم افزار مبتنی بر IDE فلش برای تبدیل هرچه سریع تر و آسان تر توسعه داده شده است. هم اکنون می توانید نرم افزار mProjector را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار mProjector :

– تبدیل SWF های فلش به اپلیکیشن های دسکتاپ

– پشتیبانی کامل از ActionScript 2 & 3, Flex و Flash

– تهیه خروجی ها تکی برای سرعت و سادگی بیشتر

– پشتیبانی کامل از ویندوز و مک

– تأیید شده از سوی F100 Corporations و Start-ups

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR