دانلود Registry First Aid Platinum 11.3.0 Build 2581 – بهینه ساز رجیستری

دانلود Registry First Aid Platinum 11.3.0 Build 2580 - بهینه ساز رجیستری

 

دانلود Registry First Aid Platinum

| نرم افزار بهینه ساز رجیستری |

 

Registry First Aid Platinum 11.3.0 Build 2581 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای جهت بهینه سازی و اسکن و تعمیر ارورهای رجیستری ویندوز است. به کمک این نرم افزار ، رجیستری ویندوز شما همیشه سالم و بهینه باقی خواهد ماند. نرم افزار Registry First Aid می تواند ضمن اسکن دقیق فایل ها ، آدرس فولدرها ، آدرس های DLL و… در رجیستری ، موردهای دارای ارور را بررسی و اصلاح کند. Registry First Aid با این کار سرعت سیستم کامپیوتری شما را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش داده و آدرس های غلط از فایل های منتقل داده شده را اصلاح می کند.

اگر در رجیستری ویندوز شما ، کلیدهایی وجود داشته باشند که فایل هایی لینک داده شده و آن فایل ها حذف شده باشند ، Registry First Aid ضمن شناسایی آنان ، اینگونه کلیدها را بیهوده تشخیص داده و نسبت به حذف آنان اقدام می نماید. توسط Registry First Aid رجیستری سیستم شما همیشه سالم و تمیز باقی می ماند. علاوه بر این ها ، این نرم افزار سایر برنامه های سیستم را قادر می سازد تا سریع تر اجرا شوند. هم اکنون می توانید نرم افزار Registry First Aid را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Registry First Aid :

– بررسی و تشخیص فولدرهایی که توسط کلیدهای رجیستری به اشتباه لینک داده شده اند.

– بررسی دقیق کلیدهای رجیستری و رفع ارورها با RegEdit

– امکان تهیه بک آپ کامل از رجیستری پیش از انجام هر تغییر

– تهیه بک آپ های کوچک و جزئی از تغییرات شما

– امکان بازگردانی مستقیم کلیدهای بک آپ

– دارا بودن اسکنر قدرتمند و حرفه ای برای رفع خطاهای رجیستری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR