دانلود PassMark BurnInTest Pro 9.2 Build 1007 – نرم افزار تست سخت افزاری سیستم

دانلود PassMark BurnInTest Pro 9.2 Build 1007 - نرم افزار تست سخت افزاری سیستم

 

دانلود PassMark BurnInTest Pro

| نرم افزار تست سخت افزاری سیستم |

 

PassMark BurnInTest Pro 9.2 Build 1007 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای برای تست ، عیب یابی و بررسی سخت افزاری سیستم شماست. هر کاربری که قصد داشته از کامپیوتر خود برای یک دوره طولانی استفاده کند نیاز دارد تا از صحت قطعات رایانه خود در هر لحظه اطمینان حاصل کند و پایداری سیستم را زیر نظر بگیرد. هزینه تعویض یک قطعه سخت افزاری ممکن است بسیار گران تمام شود ، صرف نظر از این ضرر ، در صورتی که این قطعه هارد دیسک شما باشد ، بخش وسیعی از اطلاعات شما در خطر خواهند افتاد. اگر خوش شانس باشید فایل های شما فقط برای مدتی غیرقابل دسترسی خواهند بود تا زمانی که قطعه مربوطه را تعویض کنید ؛ اگر بدشانس باشید این ضرر ممکن است منجر به از دست رفتن تمامی اطلاعات شما شود.

در برخی شرایط حتی اگر از اطلاعات خود بک آپ داشته باشید ، زمان زیادی را برای بازگردانی سیستم به حالت اولیه از دست خواهید داد. در موارد بسیاری ، داده های کاربران حذف شده و گاه این داده ها مربوط به یک شرکت یا سازمان می باشد که منجر به از دست رفتن اسناد مهم و رسید های مشتری خواهد بود. PassMark BurnInTest Pro مجموعه ای از حرفه ای ترین ابزارها را برای تست سلامت و بررسی سخت افزاری قطعات مختلف نظیر پرینتر ، رم ، کارت گرافیک ، هارد دیسک ، باطری لپ تاپ و… در اختیار شما قرار می دهد تا از بروز خطرات ناگهانی و جدی جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار PassMark BurnInTest Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PassMark BurnInTest Pro :

– دارا بودن قابلیت راهنمای آنلاین و آموزش های PDF

– نمایش دادن نتایج و گزارشات به صورت نمودار و نوشته های دقیق

– دارا بودن قابلیت تست سخت افزار به صورت زمان بندی شده و منظم

– قابلیت کپی برداری از نتایج در اسناد ورد و…

– امکان اجرا تحت USB یا CD

– دارا بودن قابلیت تشخیص مدل دقیق پردازنده ، اطلاعات ، شماره سریال ، قدرت سخت افزاری و…

– قابلیت مانیتورینگ باطری لپ تاپ و UPS

– قابلیت تست هارد دیسک در 20 متد مختلف

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe را به محل نصب برنامه منتقل و اجرا و بر روی گزینه Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR