دانلود Amazing Carousel Enterprise 3.6 – ساخت اسلایدر دایره ای جی کوئری

دانلود Amazing Carousel Enterprise 3.6 - ساخت اسلایدر دایره ای جی کوئری

 

دانلود Amazing Slider

| ساخت اسلایدر جی کوئری |

 

Amazing Carousel Enterprise 3.6 نام نرم افزاری است که شما را قادر می سازد تا بتوانید اسلایدرهایی دایره ای و ریسپانسیو jQuery Carousel و jQuery Image Scroller بسازید. اسلایدرهای ساخته شده توسط این نرم افزار می توانند به عنوان WordPress Carousel Plugin, Joomla Carousel Module و Drupal Carousel Module مورد استفاده قرار گیرند. jQuery Carousel های ساخته شده توسط این نرم افزار از انواع دستگاه ها با پلت فرم های مختلف و مرورگرهای گوناگون از قبیل Windows, Linux, Mac, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer 7/8/9/10, iPhone, iPad, Android و Windows Phone پشتیبانی کامل می کند.

اسلایدرهای دایره ای که توسط این نرم افزار ایجاد می کنید را می توانید در فرمت HTML ذخیره و آنان را در محیط های Dreamweaver, Frontpage, WordPress, Joomla, Drupal و … وارد کنید. این نرم افزار با دارا بودن مجموعه قالب های از پیش آماده شده ، می توانید jQuery Carousel هایی را به صورت افقی و یا عمودی در اختیار شما قرار دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Amazing Carousel Enterprise را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Amazing Carousel Enterprise :

– قابلیت ساخت اسان اسلایدرهای دایره ای جی کوئری

– امکان استفاده از اسلایدرها در WordPress Carousel Plugin, Joomla Carousel Module و Drupal Carousel Module

– پشتیبانی از انواع مرورگرها ، پلت فرم ها و دستگاه ها از قبیل Windows, Linux, Mac, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer 7/8/9/10, iPhone, iPad, Android و Windows Phone

– دارا بودن قابلیت ساخت اسلایدرهای افقی و یا عمودی

– پشتیبانی از تصاویر و ویدیوهای یوتیوب

– قابلیت فول ریسپانسیو

– دارا بودن قابلیت کار آسان با ویزارد کامل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR