دانلود IcoFX 3.9.0 + Portable – نرم افزار طراحی آیکون

دانلود IcoFX 2.12 + Portable - نرم افزار طراحی آیکون

 

دانلود IcoFX

| نرم افزار طراحی آیکون |

 

IcoFX 3.9.0 + Portable نام یک نرم افزار معروف و بسیار پرطرفدار در زمینه طراحی و ویرایش آیکون است. این نرم افزار یک ابزار همه کاره در زمینه ساخت ، استخراج و ویرایش آیکون هاست ، IcoFX برای کار بر روی انواع سیستم عامل های Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 و همچنین آیکون های سیستم عامل OS X با پشتیبانی از تنظیم شفافیت توسعه داده شده است. توسط این نرم افزار می توانید آیکون هایی با رزولیشن 256×256 را برای ویندوز و همچنین آیکون هایی با رزولیشن 1024×1024 برای سیستم عامل مک طراحی کنید.

IcoFX با دارا بودن بیش از 40 افت زیبا و حرفه ای ، تمامی محدودیت ها را برای خلق آثار فوق العاده شما از میان می برد. IcoFX مجموعه ای از ابزارهای ویرایش ، تغییر و تصحیح رنگ را در خود داراست که به کمک آنان می توانید نور ، رنگ ، کنتراست ، روشنایی و… را در طرح های خود به صورت دستی تنظیم کنید. IcoFX با پشتیبانی از حالت گروهی ، قادر به ایجاد ، ویرایش و استخراج حرفه ای آیکون ها تنها با چند کلیک است. هم اکنون می توانید نرم افزار IcoFX را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار IcoFX :

– قابلیت ساخت و طراحی حرفه ای آیکون های ویندوز و مک ، پشتیبانی از رزولیشن 256×256 و 1024×1024

– امکان تبدیل آیکون های ویندوز به مک و برعکس

– امکان ساخت Favicon برای وب سایت

– قابلیت Import, Export, Extract جلوه های گرافیکی

– پشتیبانی از انواع فرمت های تصویری BMP, PNG, JPG, JPG2000, TIF و GIF

– دارا بودن ادیتور حرفه ای برای ویرایش آیکون ها و تصاویر

– قابلیت ساخت گروهی و دسته جمعی مجموعه ای از آیکون ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62/34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR