دانلود Restore Point Creator 6.5 Build 2 + Portable – ساخت ریستور پوینت

دانلود Restore Point Creator + Portable - ساخت ریستور پوینت

 

دانلود Restore Point Creator

| نرم افزار ساخت ریستور پوینت |

 

Restore Point Creator 6.5 Build 2 + Portable نام نرم افزاری جدید و ساده جهت ساخت ریستور پوینت یا نقطه های بازیابی سیستم عامل شماست. استفاده از سیستم عامل (ویندوز) برای مدت طولانی ، ضمن اینکه از سرعت اولیه آن می کاهد ، روز به روز ممکن است دچار ضعف هایی شود که در نهایت منجر به آسیب دیدن کامل آن می شود. تصور کنید در دسکتاپ کامپیوتر خود مجموعه ای از داده ها را نگه داری کرده اید و یک روز پس از روشن کردن کامپیوتر متوجه بروز اشکالات جدی در عملکرد آن شده اید. گاه هجوم ویروس ها در کامپیوتر می توانند موجب بروز چنین اشکالاتی شوند ، در این زمان تنها راه حل پیش روی شما نصب ویندوز خواهد بود. چه بسا که شما قادر نباشید فایل های شخصی خود را در محلی امن نگهداری کنید و با نصب ویندوز تمامی آنان را از دست بدهید.

راه حل جلوگیری از این مشکل استفاده از نرم افزاری به نام Restore Point Creator است. توسط این نرم افزار شما می توانید نقطه های بازیابی یا بازگشت را برای ویندوز تعریف کنید. بدین ترتیب شما برای نرم افزار تعریف می کنید که از وضع کنونی و سلامت کامپیوتر ، یک نسخه بازگشت کامل تهیه کند ، حال در آینده هرگاه متوجه اشکالی در سیستم شدید ، می توانید سریعاً سیستم خود را به نقطه بازگشت بازگردانی کنید و تمامی اطلاعات و تنظیمات خود را مجدداً به دست آورید. این نرم افزار شما را قادر می سازد به سادگی نقاط بازگشت را بسازید و برای آنان توضیحاتی اضافه کنید. همچنین در بخش اصلی نرم افزار امکان مدیریت ریستور پوینت های گذشته نیز وجود دارد ، بنابراین می توانید آن ها را که قدیمی شده اند حذف کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Restore Point Creator را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Restore Point Creator :

– دارا بودن قابلیت ساخت چندین ریستور پوینت

– امکان مدیریت دقیق ریستور پوینت ها بر حسب تاریخ و زمان

– ارائه توضیحات دقیق از فرآیندهای انجام شده در هر ریستور پوینت

– امکان حذف ریستور پوینت های قدیمی

قابلیت بازگشت به ریستور پوینت ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR