دانلود Paragon NTFS for Mac 14.0.332 – خواندن و نوشتن NTFS در OS X El Capitan

دانلود Paragon NTFS for Mac 14.0.332 - خواندن و نوشتن NTFS در OS X El Capitan

 

دانلود Paragon NTFS for Mac

| نرم افزار خواندن و نوشتن NTFS در OS X El Capitan |

 

Paragon NTFS for Mac 14.0.332 نام نرم افزاری است که می تواند محدودیت استفاده (خواندن و نوشتن) از فرمت NTFS در سیستم عامل OS X El Capitan را از بین ببرد. OS X El Capitan یا OS X 10.11 ، نام جدیدترین نسخه از سیستم عای مک شرکت اپل است که در کنار iOS 9 چندی پیش در اختیار عموم و کاربران کامپیوترهای اپل قرار گرفت. همواره یکی از مشکلات همیشگی کاربران سیستم عامل مک ، عدم شناسایی فلش دیسک ها ، هارد دیسک های اکسترنال با فرمت NTFS بوده است. در گذشته نسخه هایی متعدد از Paragon NTFS برای مک منتشر شده است ، اکنون نسخه 14 این نرم افزار با پشتیبانی کامل از OS X 10.11 به روز رسانی گردیده است.

با توجه به تغییرات امنیتی که در OS X El Capitan اعمال شده است ، امکان به روز رسانی مستقیم این نرم افزار با پشتیبانی از OS X 10.11 غیرممکن بوده است. از این رو Paragon NTFS for Mac به طور خاص متناسب با فعال سازی قابلیت خواندن و نوشتن در OS X El Capitan آماده شده است. بنابراین از این پس می توانید به کمک Paragon NTFS for Mac امکان خواندن و نوشتن در دیسک های NTFS را نیز در سیستم عامل OS X El Capitan فراهم کنید و به تبادل آسان فایل در میان کامپیوتر و انواع دیسک ها مشغول باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Paragon NTFS for Mac را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Paragon NTFS for Mac :

– پشتیبانی از Mac® OS X 10.11 El Capitan

– عدم وجود محدودیت در حجم پارتیشن ها

– پشتیبانی کامل از HFS+ و NTFS

– دارا بودن قابلیت نصب آسان

– پشتیبانی آسان از خواندن و نوشتن در فرمت های NTFS در OS X 10.11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : DMG
  • حجم : 8.40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR