دانلود Ashampoo Antispy Pro 1.0.7 – آنتی اسپای و حفظ حریم خصوصی

دانلود Ashampoo Antispy for Windows 10 1.0.1 - آنتی اسپای ویندوز 10

 

دانلود Ashampoo Antispy

| نرم افزار آنتی اسپای و حفظ حریم خصوصی|

 

Ashampoo Antispy Pro 1.0.7 نام نرم افزاری حرفه ای در زمینه ابزارهای آنتی اسپای و حفظ حریم خصوصی در ویندوز است. در حین نصب ویندوز  ، بسیاری از تنظیمات به صورت از پیش تعریف شده بر روی سیستم راه اندازی می شوند و پس از پایان کار نیز بسیاری از آنان نامعلوم باقی می مانند. آیا شما واقعا دوست دارید که مایکروسافت ویندوز 10 ، به اطلاعات تقویم ، یادآورها و ایمیل های شما دسترسی داشته باشد؟ توسط Ashampoo Antispy می توانید تمامی این تنظیمات را خودتان تعریف کنید.

Ashampoo Antispy Windows 10 یک نمای کلی از تمامی فعالیت ها و روش های نفوذ به سیستم عامل ویندوز 10 را در پیش روی شما می گذارد تا خودتان بتوانید با یک کلیک تمامی ویژگی های مشکوک و حساس را غیرفعال کنید. این نرم افزار با بهره گیری از توصیه های امنیتی کارشناسان ، دو حالت از پیش تعریف شده را برای غیرفعال سازی بخشی از گزینه ها به صورت آماده در اختیارتان قرار می دهد. بنابراین شما می توانید با کمترین میزان دانسته ها و اطلاعات کامپیوتری ، تنها با چند کلیک به بالاترین ویژگی های امنیتی ویندوز 10 دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ashampoo Antispy را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Ashampoo Antispy  :

– حفاظت از حریم خصوصی

– غیرفعال سازی دستیابی به محل

– جلوگیری از ارسال گزارشات Windows® به مایکروسافت

 



مهرگان آی‌تی


Operating System:

Operating System: Windows 7, 8/8.1, 10, 11

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR