دانلود کلیپ گل های دربی 74 استقلال پرسپولیس بهمن 90

 

Esteghlal_Perspolis_Bahman90-derby74

.

حاشیه های بازی + گل های دیداراستقلال و پرسپولیس دربی 74 بهمن 1390

 

امروز برای شما دوستان عزیز کلیپ گلهای مسابقه استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم 24 لیگ برتر (دربی 74) تاریخ 13 بهمن ماه 90 با کیفیت خوب، لینک مستقیم و حجم کم برای شما گذاشتم. گل های این مسابقه را میلاد میداوودی در دقیقه 32 و فریدون زندی در دقیقه 49 برای استقلال و ایمون زاید در دقایق 81 و 83 و 92 برای پیروزی به ثمر رساندند. شما می‌توانید هم اکنون فیلم ویدئو گلهای این دیدار را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

فیلم خلاصه بازی دربی 74 استقلال و پرسپولیس اصلاح شد.

 

حاشیه های بازی:

نیمه نخست دیدار تیم های پرسپولیس- استقلال در حالی با برتری آبی پوشان به پایان رسید که تماشاگران پرسپولیس سکوت کرده اما هواداران استقلال به شدت تیم خود را تشویق می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید که حاشیه های نیمه نخست این دیدار را در زیر می خوانید.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال لباس هایی بر تن کرده بودند که روی آنها نوشته شده بود؛ پرویز سوبله چوبله.

* در دقیقه 6 بازی، دنیزلی، مهدی مهدوی کیا و یکی دو بازیکن پرسپولیس به پشت دروازه فرستاد تا برای ورود به زمین خود را گرم کنند.

* حنیف عمران زاده در دقایق ابتدای بازی یک بادکنک قرمز که وارد زمین شده بود را ترکاند که بعد از این به شدت از سوی تماشاگران استقلال تشویق شد.

* در اوایل نیمه علی کریمی برای پرتاب اوت به کنار خط آمد که در این لحظه با پرویز مظلومی سرمربی استقلال دست داد و خوش و بش کرد.

* دقیقه 35 بازی و پس از اینکه فغانی از اعلام یک ضربه هند به سود استقلال امتناع ورزید فریدون زندی به شدت اعتراض کرد و کارت زرد گرفت. در این لحظه تماشاگران استقلال به شدت علیه داور شعار دادند.

* در هنگام به ثمر رسیدن گل نخست استقلال اعضای کادر فنی و بازیکنان ذخیره نیمکت استقلال به شدت خوشحالی می کردند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل استقلال در دقیقه 32 تماشاگران استقلال به شدت تیم خود را تشویق می کردند در حالیکه تماشاگران پرسپولیس به صورت نشسته نظاره گر بازی تیم خود بودند و هیچگونه تشویقی نمی‌کردند تا بازیکنان خود را برای جبران گل خورده ترغیب کنند.

* هرچه دقایق پایانی نیمه نخست نزدیک می شدیم سرمای هوا بیشتر و صندلی ها سردتر می شد و این مسئله باعث شد تعدادی از خبرنگاران و مسئولان ورزشگاه از نمازخانه بازی را دنبال کنند.

* در دقایق پایان نیمه نخست تماشاگران استقلال به شدت علی دایی را تشویق می کردند و با شعارهای خود می خواستند به تیم پرسپولیس بر گردد. شعارهایی مبنی بر اینکه پس از پرسپولیس دایی و پرسپولیس استیلی پرسپولیس دنیزلی را هم شکست خواهیم داد.

* در شروع نیمه دوم میشائیل هنکه مربی تیم فوتبال استقلال با تصمیم علیرضا فغانی از روی نیمکت اخراج شد.

 

هواداران آبی‌پوش پس از گل دوم استقلال، به مربی‌شان لقب «پرویز پنج ستاره» را دادند اما این لقب تا پایان بازی تداوم نداشت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نیمه دوم دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس، پس از اینکه استقلال توانست گل دوم را به ثمر برساند نیمکت‌نشینان این تیم در کنار هم حلقه شادی را تشکیل دادند.

* بعد از گل دوم استقلال، تماشاگران شعارهای مختلفی را می‌دادند و لقب «پرویز پنج ستاره» را به سرمربی استقلال دادند. همچنین تماشاگران استقلال از مظلومی می‌خواستند که «حیا کند» و «پرسپولیس را رها» کند!

* تماشاگران آبی‌پوش، میثاق معمارزاده دیگر دروازه‌بان پرسپولیس را هم که روی نیمکت نشسته بود تشویق می‌کردند و همچنین از حسین هوشیار خواستار گل بودند!

* زمانی که پرسپولیسی‌ها حمله می‌کردند و حرکت آن‌ها توسط یاران مظلومی خنثی می‌شد، دنیزلی از شاگردانش می‌خواست که سریعا به عقب بازگردند تا روی ضدحمله‌های استقلال غافلگیر نشوند.

* تعدادی از تماشاگران پس از قطع برق بین دو نیمه ورزشگاه را ترک کردند که البته سکوهای خالی میان تماشاگران پرسپولیسی بیشتر به چشم می‌خورد.

* در صحنه‌ای که اولادی روی اسماعیل شریفات خطا کرده بود، رضا سخندان کمک‌ داور دوم بازی از فغانی خواست اولادی را اخراج کند.

* پس از دقیقه 75 بازی هواداران دو تیم قصد ترک ورزشگاه را داشتند که البته بیشتر آن‌ها طرفداران پرسپولیس بودند ولی از زمانی که زاید گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند همه برگشتند تا ادامه بازی را نظاره کنند.

* پس از اینکه فغانی در سوت خود به نشانه پایان بازی دمید، تماشاگران قرمزپوش یک صدا مصطفی دنیزلی و علی کریمی را تشویق می‌کردند. این در حالی بود که همه استقلالی‌ها مات و مبهوت نظاره‌گر خوشحالی پرسپولیسی‌ها بودند.

* ایمون زاید در شرایطی برای پرسپولیس در داربی سه گل به ثمر رساند که آخرین بار مرحوم صفر ایرانپاک حدود 40 سال پیش برای قرمزها در داربی هت‌تریک کرده بود.

 

 

 

فرمت فرمت: FLV

حجم حجم: 38 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم خلاصه بازی دربی 74 استقلال و پرسپولیس

———————————————–

فرمت فرمت:FLV

حجم حجم: 16 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم تمام گل ها با کیفیت متوسط

 

———————————————–

 

فرمت فرمت: FLV

حجم حجم: 9 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم گل اول استقلال با کیفیت عالی

حجم حجم: 8 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم گل دوم استقلال با کیفیت عالی

———————————————–

حجم حجم: 3.9 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم گل اول ایمون زاید با کیفیت عالی

حجم حجم: 3.5 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم گل دوم ایمون زاید با کیفیت عالی

حجم حجم: 6 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیمگل سوم ایمون زاید با کیفیت عالی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR