دانلود PhotoLine 23.50 + Portable – نرم افزار ویرایش و پردازش عکس

دانلود PhotoLine 19.02 + Portable - نرم افزار ویرایش و پردازش عکس

 

دانلود PhotoLine

| نرم افزار ویرایش عکس |

 

PhotoLine 23.50 + Portable نام یک محیط حرفه ای ورایش عکس با پشتیبانی از تایپ متن ، پشتیبانی از لایه ها و وکتورهای گرافیکی است. این نرم افزار بر خلاف نسخه استاندارد ، در هر کانال از 16 بیت پشتیبانی می کند و دارای پروفایل ها و فانکشن های متعددی برای مدیریت تصاویر برخوردار است. این نرم افزار امکان مدیریت و کنترل رگ ها را با پروفایل ICC برای شما فراهم می کند و همچنین دارای ابزارهای ترسیم حرفه ای فایل های برداری و تبدیل دسته جمعی فایل های تصویری است.

PhotoLine همچنین از ویژگی مرور تصاور با پروفایل های IPTC و EXIF پشتیبانی دارد و همچنین قادر است گالری های تصویر شما را با فرمت HTML ورد محیط برنامه کند. این نرم افزار امکانات قدرتمند تولید تصاویر ، ساخت عکس های گرافیکی ، بروشورهای تبلیغاتی و … را داراست و به کمک آن می توانید حتی بنرهای فلش را متناسب با صفحات وب طراحی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار PhotoLine را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

ویژگی های نرم افزار PhotoLine :

– پشتیبانی کامل از CMYK و Lab و ساپورت 16 بیت در هر کانال

– امکان مدیریت رنگ ها با پروفایل ICC

– امکان پردازش دقیق تصاویر دیجیتالی

– اصلاح و تغییر در آبجکت ها

– امکان مدیریت داده ها با پروفایل های IPTC و EXIF

– ساخت گالری های HTML

– قابلیت های جستجوی قدرتمند

 

 



مهرگان آی‌تی


Operating System: Windows 7, 10 or 11

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35/112 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR