دانلود BackUp Maker Standard Edition 7.101 – پشتیبانی گیری از اطلاعات

دانلود BackUp Maker Standard Edition 7.101 - پشتیبانی گیری از اطلاعات

 

دانلود BackUp Maker Standard Edition

| نرم افزار پشتیبانی گیری از اطلاعات |

 

BackUp Maker Standard Edition 7.101 نام نرم افزاری جهت پشتیبان گیری کامل از اطلاعات ، تنظیمات و داده های شخصی شما در کامپیوتر است. ویروس های رایانه ای ، ارورهای سیستم عامل و یا کرش های ناگهانی همه و همه می توانند امنیت اطلاعات شما را در هر زمانی در خطر قرار دهند. بنابراین لازم است شما نسخه هایی پشتیبان از داده های خود را در مکانی امن نگهداری کنید تا در مواقع ضروری اقدام به بازیابی آنان کنید. BackUp Maker روشی مناسب برای تهیه خودکار بک آپ ها در زمان های برنامه ریزی شده است تا بتوانید با گزینه هایی اختیاری ، خودتان تعیین کنید در بازه های زمانی مختلف از چه بخش هایی پشتیبان گیری انجام شود.

مطابق با برنامه ریزی زمانی ، شما می توانید پشتیبان گیری از اطلاعات خود را در انواع فلش دیسک ها ، هارد درایوها و یا دیسک های CD و DVD نگهداری کنید. برای حفظ امنیت کامل بک آپ ها ، Backup Maker می تواند آنان را با رمزگذاری 256 بیتی AES محافظت کند ؛ علاوه بر این ها شما می توانید بک آپ های خود را در سرورهای شخصی تان از طریق FTP/FTPS ارسال کنید. از مهم ترین قابلیت های BackUp Maker می توان به امکانات شخصی سازی منعطف اشاره کرد ، برای مثال شما حتی می توانید بک آپ ها را بخش بخش کرده و هر بخش را در دیسک هایی جداگانه ذخیره سازی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار BackUp Maker Standard Edition را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار BackUp Maker Standard Edition :

– تهیه اتوماتیک بک آپ ها متناسب با نیاز شما

– دارا بودن گزینه های شخصی سازی وسیع

– امکان تعریف گزینه های دلخواه برای بک آپ ها

– قابلیت تعریف زمان بندی برای پشتیبان گیری خودکار

– ذخیره سازی خودکار بک آپ ها در انواع دیسک ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR