دانلود روایت عهد 45 – استاد رائفی پور – UFO و رائیلیسم – 27 شهریور 94

دانلود روایت عهد 45 - استاد رائفی پور - UFO و رائیلیسم - 27 شهریور 94

 

روایت عهد 45 – رائفی پور

موضوع:  UFO و رائیلیسم
27 شهریور 94

 

کلیپ صوتی سخنرانی جدید استاد رائفی پور در سلسله همایش های جنبش مصاف روایت عهد 45 با موضوع UFO و رائیلیسم در تاریخ 27 شهریور 94 برگزار گردیده رو آماده دانلود کردیم.

شما هم اکنون می توانید سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

توضیحات و گزارش در مورد جلسه در ادامه …

 

 

 

چهل و پنجمین همایش روایت عهد با موضوع UFOها و رائیلیسم با حضور جمع کثیری در مسجد بقیه الله اعظم برگزار گردید.
درابتدای جلسه مستندی با عنوان «اخراج شده» ، پیرامون سرگذشت چندی از دانشمندان غربی مخالف نظریه داروینیسم و سرگذشت آنان نمایش داده شد.این مستند به روشنی بیان می‌کند که چگونه با وجود ادعاهای غرب مبنی بر آزادی بیان و عقیده، اظهارات خلاف نظریه تکامل سرکوب گشته و بحث پیرامون رد این نظریه مانند مسئله هولوکاست به حوزه ای ممنوعه در غرب تبدیل شده است.

 

استاد رائفی پور در ابتدای سخنانشان با ذکر توضیحاتی کوتاه درباره فرگشت به این موضوع اذعان داشتند که باور به نظریه داروینیسم در غرب، به علت حلقه‌های گمشده و شبهات بی پاسخی که دارد رو به افول است و غربی‌ها در راستای تلاش هایشان برای دور کردن مردم از خداپرستی سعی در قدرت بخشیدن به عقیده ای نو با نام “طراحی هوشمند” هستند.

 

ایشان همچنین به توضیح این موضوع پرداختند که چگونه دانشمندان غربی برای پاسخگویی به سؤالات جواب داده نشده در داروینیسم رو به نظریه طراحی هوشمند آورده اند و سعی دارند آن شبهات را با توسل به موجودات فضایی یا به اصطلاح UFO‌ها حل و فصل کنند! موجودات فضایی ای که در فرقه رائیلیسم آفریدگار کائنات پنداشته شده و پرستیده می‌شوند.

 

استاد رائفی پور در ادامه با نمایش تصاویری شرحی از بیوگرافی رهبر این فرقه کلود وریلهون معروف به “رائیل” و عقاید منسوب به او که  در حال ترویج و تبلیغ در سراسر دنیا است را ارئه دادند و تعدادی از فعالیت هایشان را بیان کردند.

از جمله:
–  تأسیس سفارتخانه خدایانشان (موجودات فضایی) در اورشلیم
–  تظاهرات و تبلیغات در کشورهای مختلف
–  ترویج برخی از سنت‌ها مانند حجامت به نام خودشان
–  استفاده از مبلغان
–  جلب حمایت چهره‌های سرشناس و هالیوودی ها
–  پروژه‌های تشکیل تصویر وصدا در آسمان

 

ایشان بخش پایانی و مهم سخنانشان را به تحلیل و تفسیر تعدادی از فیلم‌های کارگردان یهودی مشهور هالیوود، استیون اسپیلبرگ اختصاص دادند.سه فیلم مورد نظر استاد رائفی پور با نام‌های : برخورد نزدیک از نوع سوم،ET  و هوش مصنوعی به وضوح مروج عقیده طراحی هوشمندجهان به وسیله موجودات فضایی هستند و حاوی نکات قابل تأملی اند که درواقع سعی در پاسخگویی به شبهات داروینسم دارند.
همچنین در این جلسه آیات و روایات متعددی پیرامون مباحث مطرح شده قرائت گردید که به صراحت وجود تناقضات بسیار میان عقاید دین مبین اسلام و باورهای پوچ فرقه رائیلیسم و پیروانش را بیان می‌کرد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4 + MP3
  • حجم : 88 + 26 + 198 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR