دانلود Avast Clear 22.11.7716 – حذف کامل محصولات آنتی ویروس آواست

دانلود Avast Clear 17.3.3442 - حذف کامل محصولات آنتی ویروس آواست

 

دانلود Avast Clear

| نرم افزار حذف کامل محصولات آنتی ویروس آواست + آموزش |

 

Avast Clear 22.11.7716 نام نرم افزاری ساده و کم حجم جهت حذف کامل محصولات آنتی ویروس Avast از سیستم عامل ویندوز است. همواره فرآیند حذف کردن ابزارهای آنتی ویروس ، یکی از معضلاتی بوده که کاربران مدت ها با آن مشکل داشته اند ؛ در واقع در حذف کردن آنتی ویروس ها ، در بسیاری از موارد ردپاهایی از آن باقی می ماند و همین موجب تداخل عملکرد با سایر ابزارها می گردد. در هر صورت به دلیلی مشخص و روشن کاربر تصمیم میگیرد ضدویروس خود را سیستم حذف کند ؛ این فرآیند باید کامل و بدون نقص انجام گیرد تا در صورت نصب مجدد یک آنتی ویروس از کمپانی دیگر ، تداخلی در عملکرد آن به وجود نیاید.

Avast Clear در قالب نرم افزاری کوچک و کم حجم ، می تواند تمامی محصولات کمپانی آواست را که بر روی کامپیوتر شما نصب شده را پاک سازی و یا در اصطلاح Uninstall کند ، در صورتی که شما هم قصد تعویض آنتی ویروس خود را دارید و می خواهید آنتی ویروس های Avast را به طور کامل از ویندوز خود پاک سازی کنید به گونه ای که دیگر هیچ ردپایی از آن در هارد دیسک و یا رجیستری ویندوز باقی نماند ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار Avast Clear است. هم اکنون می توانید نرم افزار Avast Clear را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Avast Clear :

– امکان حذف کامل محصولات آواست

– قابلیت انتخاب محصولی خاص از بین پکیج های نصب شده

– امکان تعیین آدرس مربوط به پکیج نصب شده

– پاک سازی کامل تمامی محصولات ضد ویروس آواست

– پاک سازی فایل های هارد دیسک و تصحیح تغییرات رجیستری

 

آموزش :

1) Avast Clear را دانلود کنید.

2) ویندوز را در حالت Safe Mode بوت کنید. (ریبوت و فشردن کلید F8)

3) فایل دانلودی را اجرا کنید.

4) اگر در حین نصب ، آدرس نصب را تغییر داده بودید در صفحه اول نرم افزار آدرس را تعیین کنید. در غیر اینصورت همه موارد را دست نخورده باقی بگذارید.

5) Remove را کلیک کنید.

6) کامپیوتر را یک بار ری استارت کنید.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR