دانلود Supremo Remote Desktop 4.11.0.2489 Final – مدیریت ریموت دسکتاپ

دانلود Supremo Remote Desktop 3.0.1.375 Final - مدیریت ریموت دسکتاپ

 

دانلود Supremo Remote Desktop

| نرم افزار مدیریت ریموت دسکتاپ |

 

Supremo Remote Desktop 4.11.0.2489 Final نام نرم افزاری ساده و بسیار کاربردی جهت اتصال و مدیریت کامپیوترهای از راه دور است. در واقع Supremo Remote Desktop یک روش مناسب برای مدیریت و ساپورت کامپیوترهای از راه دور از طریق اکانت های RDP به حساب می آید ، به کمک Supremo شما می توانید کنترل کامپیوترهای از راه دور بدون نیاز به دستکاری تنظیمات روتر/فایروال به دست بگیرید. این نرم افزار جهت راه اندازی دارای محیط کاربری بسیار ساده ای است و رده ابزارهایی با امنیت بالا جهت مدیریت ریموت دسکتاپ به شمار می رود. Supremo Remote Desktop با پشتیبانی از بالاترین رده امنیتی HTTPS SSL ، مناسب ترین امکان را برای تبادل فایل ها در میان کامپیوتر شما و کامپیوتر از راه دور فراهم می کند.

این نرم افزار با ساپورت کامل رمزگذاری قدرتمند SSL ، بالاترین درجه امنیتی را در اتصالات از راه دور فراهم می کند ، به کمک Supremo Remote Desktop ، چندین کاربر به طور همزمان می توانند با اجرای Supremo.exe ، به یک کامپیوتر متصل شوند ! برای مثال تمامی اعضای کمپانی شما می توانند با ورود به یک کامپیوتر از راه دور ، به طور مستقیم فرآیندهای فعالیتی شما را مشاهده کنند و دیگر نیازی به ارائه ها و سخنرانی ها برای انجام چنین فرآیندی وجود نخواهد داشت. یکی از مهم ترین ویژگی های Supremo Remote Desktop امکان تبادل فایل میان کامپیوتر شما و کامپیوتر ریموت از طریق اف تی پی و یا عمل Drag&Drop است. هم اکنون می توانید نرم افزار Supremo Remote Desktop را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Supremo Remote Desktop :

– دارا بودن حجم کم و کاربرد بسیار عالی

– عدم نیاز به دستکاری تنظیمات روتر/فایروال

– قابلیت اتصال چندین کاربر به طور همزمان به یک ریموت دسکتاپ

– امکان تبادل فایل از طریق اف تی پی و یا Drag&Drop

– پشتیبانی کامل از رمزگذاری پیشرفته در تبادل فایل ها

– پشتیبانی کامل از استاندارد SSL

 



مهرگان آی‌تی


Compatibility:

Windows XP – Vista – 7 – 8 – 8.1 – 10

Windows Server 2003R2 – 2008 – 2008R2 – 2012 – 2012R2 – 2016 – 2019

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR