دانلود ClipboardFusion Pro 5.9 + Portable – کنترل و ویرایش کلیپ بورد

دانلود ClipboardFusion Pro 5.9 + Portable - کنترل و ویرایش کلیپ بورد

 

دانلود ClipboardFusion Pro

| نرم افزار کنترل و ویرایش کلیپ بورد |

 

ClipboardFusion Pro 5.9 + Portable ابزاری ساده و کاربردی جهت حذف قالب بندی کلیپ بورد ، جایگزینی متن و مدیریت کامل محتوای آن است. در واقع شما زمانی که یک فایل یا یک تکه متن را مپی می کنید (Ctrl + C) ، محتوای آن در فضایی به نام کلیپ بورد ذخیره می شود. حال به کمک ClipboardFusion Pro شما می توانید محتوای کلیپ بورد خود را پیش از عمل Paste ، مطابق با سلیقه تان تغییر دهید. علاوه بر این ها امکان سینک محتوای کلیپ بورد با سایر کامپیوترها و دستگاه های قابل حمل نیز وجود دارد. گاه زمانی که شما یک متن را از یک اپلیکسشن کپی می کنید ، به همراه آن فرمت و قالب بندی آن نیز در کلیپ بورد ذخیره می شود و هنگامی که در جایی دیگر آن را Paste می کنید متوجه Bold بودن بخشی از آن و یا متفاوت بودن فونت آن می شوید ، ClipboardFusion Pro تنها با یک کلید از روی کیبورد می تواند قالب بندی متون را در کلیپ بورد حذف کند.

ویژگی جایگزینی متن در ClipboardFusion Pro شما را قادر می سازد بخشی از متون مورد نظر خود را با کلمات یا متونی دیگر جیاگزین کنید ، برای مثال شما میت وانید تعریف کنید در کلیپ بورد شما به جای کاراکتر & ، کلمه And به صورت خودکار جایگزین شود. این نرم افزار همچنین قادر است محتوای کلیپ بورد شما را در کامپیوتر فعلی تان با سایر کامپیوترها و یا دستگاه ها سینک کند. بدین ترتیب محتوای کلیپ بورد تمامی دستگاه ها با انواع پلت فرم ها از قبیل Android, Apple iOS, BlackBerry, Windows Phone, Windows 8 و… با هم یکسان خواهند شد.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ClipboardFusion Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ClipboardFusion Pro :

– قابلیت از بین بردن فرمت و قالب بندی متون کپی شده تنها با یک کلید

– قابلت جایگزینی متون به صورت از پیش تعریف شده

– امکان همزمان سازی محتوای کلیپ بورد در تمامی دستگاه های شما

– قابلیت مدیریت دقیق و ویرایش محتوای کلیپ بورد

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR