دانلود FileToFolder 4.2.1 – نرم افزار ساخت سریع فولدر برای فایل ها

دانلود FileToFolder 4.2.1 - نرم افزار ساخت سریع فولدر برای فایل ها

 

دانلود FileToFolder

| نرم افزار ساخت خودکار فولدر برای فایل ها |

 

FileToFolder 4.2.1 نام نرم افزاری ساده و بسیار کاربردی برای ایجاد سریع فولدر برای فایل های مورد نظر شما است. فرآیند ساخت فولدر برای ویندوز بدین صورت است که در دایرکتوری مربوطه ، با انتخاب راست کلیک ماوس ، New Folder را انتخاب می کنیم و با تعریف نام آن ، فولدر جدید ساخته می شود ، حال برای انتقال فایل مورد نظر به فولدر ساخته شده لازم است فرآیند Copy/Cut و در ادامه Paste انجام گیرد. FileToFolder قصد دارد با ارائه یک روش جدید و جالب ، این فعالیت را تا حد بسیاری ساده سازی کند.

توسط FileToFolder کاربران می توانند از روی یک فایل و تنها با یک کلیک ، فولدری جدید بسازند و فایل انتخابی را در درون آن منتقل کنند. این نرم افزار می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن ، مجموعه فایل های انتخابی شما را به فولدر جدید منتقل کند و فولدرهای خالی موجود را پاک سازی کند. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت اجرا از طریق راست کلیک ، خط فرمان یا محیط کاربری نرم افزار اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FileToFolder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FileToFolder :

– امکان ساخت سریع فولدر از دایرکتوری فایل ها تنها با یک کلیک

– امکان انتقال سریع فایل های انتخابی به فولدر ساخته شده و حذف فولدرهای خالی

– قابلیت اجرا از طریق راست کلیک ، خط فرمان یا محیط کاربری نرم افزار

– ادغام سازی کامل با ویندوز اکسپلورر

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR