دانلود DaosSoft Windows Password Rescuer Personal 6.0.0.1 – بازیابی پسورد ویندوز

دانلود DaosSoft Windows Password Rescuer Personal 6.0.0.1 - بازیابی پسورد ویندوز

 

دانلود DaosSoft Windows Password Rescuer Personal

| نرم افزار بازیابی پسورد ویندوز + آموزش |

 

DaosSoft Windows Password Rescuer Personal 6.0.0.1 نام یک ابزار همه کاره به عنوان امدادگری قدرتمند در زمینه پسوردهای فراموش شده سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار می تواند به شیوه ای امن و جدید ، اقدام به بازیابی پسوردهای فراموش شده ادمین/یوزر در انواع سیستم عامل های Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, XP, 2012, 2011, 2008, 2003, 2000 کند. علاوه بر این ها ، شما می توانید از این نرم افزار برای ساخت یک اکانت ادمین بدون نیاز به لاگین استفاده کنید. در واقع شما می توانید با رایت این ابزار و بوتیبل کردن آن بر روی انواع دیسک های CD/DVD یا USB ، در سریع ترین زمان ممکن مجدداً دسترسی خود را به ویندوز بازگردانید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از انواع ویندوزها در انواع لپ تاپ ها با برند های مختلف نظیر Dell, HP, Acer, Toshiba, Samsung, Sony, Asus, IBM, Lenovo و… ، قابلیت هایی گسترده را جهت ریست/حذف پسورد ادمین در اختیارتان می گذارد.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که پسورد ویندوز خود را فراموش کنید؟ اگر شما به عنوان مدیر این سیستم تعریف شده باشید و کاربر دیگری نیز برای ورود به ویندوز نداشته باشید ، عملاً دیگر نمی توانید به ویندوز دسترسی داشته باشید ؛ در این هنگام بسیاری از کاربران به نصب ویندوز جدید روی می آورند. اما دست نگه دارید ! DaosSoft Windows Password Rescuer Personal می تواند بدون در خطر افتادن امنیت اطلاعات شما ، به راحتی پسورد انواع ویندوزها را برایتان ریکاوری کند. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از انواع هارد دیسک های SATA, SCSI, IDE,RAID ، می تواند به عنوان آخرین روش مؤثر پیش روی شما برای بازیابی دسترسی به پسورد فراموش شده ویندوز به حساب آید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Devart CodeCompare Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Devart CodeCompare Professional :

– امکان ریست/حذف پسورد ادمین در انواع سیستم عامل های Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP/2012/2008/2003/2000

– امکان ریست/حذف پسورد دامین در انواع سیستم عامل های 10/8.1, 8, 7, Vista, XP, 2012, 2008, 2003, 2000

– امکان تعریف یک اکانت ادمین جدید برای دسترسی به انواع سیستم عامل های Window 10, 8, 8.1, Windows 7/Vista/XP, Windows Server 2000/2003/2008/2012

– امکان انجام فرآیند بازیابی و یا تعریف یک اکانت ادمین جدید در انواع سیستم عامل ها تنها با طی 3 قدم ساده

– کارکد ساده و آسان با راهنمای تصویری در حین استفاده از دیسک های CD/DVD/USB بوتیبل

 

آموزش :

1) نرم افزار Windows Password Rescuer را در یک کامپیوتر دیگر دانلود و نصب کنید.

2) برای تعریف دیسک ریکاوری پسورد ، لازم است آن را بر روی یک دیسک CD/DVD/USB رایت بوتیبل کنید.

3) دیسک بوتیبل شده را در کامپیوتری که پسورد آن فراموش و غیرقابل دسترسی است قرار دهید و آن را بوت کنید.

4) فرآیند ریکاوری و یا تعریف اکانت ادمین جدید را به کمک راهنمای صفحه ادامه دهید.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR