دانلود دیوار Divar 11.10.5 – برنامه دیوار برای اندروید

دانلود دیوار Divar برنامه دیوار برای اندروید

 

دانلود دیوار برای اندروید

| نرم افزار Divar برای اندروید |

 

دیوار Divar 11.10.5 آخرین نسخه از برنامه دیوار برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. دیوار نام یک مرکز خرید و فروش آنلاین اجناس دست دوم شماست ، در اپلیکیشن دیوار می توانید اجناس مورد نظر خود را بر اساس دسته بندی حرفه ای و دقیق آنان جستجو کنید ، اجناس را ارزیابی کنید و قیمت آنان را بسنجید ، با فروشندگان ارتباط برقرار کنید و همچنین پیشنهاد قیمت های خود را با آنان در میان بگذارید. دیوار قصد دارد حضور واسطه در هنگام خرید و فروش اجناس دست دوم را به کلی حذف کند تا سود حاصل از فروش اجناس ، به خود فروشنده ها برسد. در گذشته افراد برای فروش اجناس خود ، به اصناف مربوطه مراجعه می کردند. فرض کنیم اکنون در گذشته هستیم و قصد داریم یک تلویزیون قدیمی را به فروش برسانیم. صرف نظر از اینکه این تلویزیون چه ارزش قیمتی دارد ، مجبور بودیم به یکی از مراکز تعمیر و فروش محصولات دست دوم صوتی و تصویری مراجعه کنیم. مسئول این مرکز نیز با اولین برانداز تلویزیون شما ، قیمتی بسیار پایین را به شما پیشنهاد می کند که در اولین تفکر تعجب زده می شوید ! البته در آن دوران فروشنده نیز مجبور به انجام این کار بود ، زیرا او نیز می بایست قادر باشد تا این تلویزیون را با قیمت بالاتری به فروش برساند تا سودی را نیز نصیب خود کند. هدف Divar این است که شخص وسط حذف شده و فروشنده و خریدار واقعی را با هم رو به رو سازد. بدین طریق فروشنده و خریدار به نحوی مناسب تر می توانند با همدیگر معامله کنند.  از برنامه های مشابه و قدرتمند دیوار می توان به اپلیکیشن شیپور اشاره کرد.

اجناس قدیمی خود را دور نریزید ! ممکن است شخصی آن را به هر قیمتی خریدار باشد ! بنابراین پیش از آنکه گوشی موبایل قدیمی خود را در کشوی لباس های خود پنهان کنید و یا وسایلی که دیگر به آنان نیاز ندارید را در انباری نگهداری کنید ، یک آگهی را متناسب با آن به همراه تصاویری از آن در اپلیکیشن دیوار منتشر کنید. خریداران خودشان با شما تماس می گیرند و اگر بر سر قیمت با هم به توافق برسید ، می توانید اجناس مورد نظرتان را به فروش برسانید. Divar.ir یک وب سایت خرید و فروش آنلاین محصولات است که روزانه پذیرای بیش از 100 هزار آگهی رایگان از طرف کاربران است ، اگر قصد فروش موبایل فعلی و خرید یک اسمارت فون هوشمند را دارید ، سریعاً آگهی آن را در دیوار درج کنید تا آن را با مناسب ترین قیمت به فروش برسانید. مهم ترین مزیت اپلیکیشن دیوار حذف واسطه در معاملات خریدار و مشتری است ، شما می توانید با مشتری خود و یا فروشنده یک محصول به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید و از طریق روش های SMS ، Email و… با او در ارتباط باشید. جالب است بدانید اپلیکیشن دیوار برای خرید و فروش در موضوعات مختلف نظیر : مسکن ، زمین ، اتومبیل ، موتور سیکلت ، گوشی موبایل ، کامپیوتر ، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر ، لوازم الکترونیکی ، لوازم صوتی و تصویری ، کتاب ، کلکسیون کتاب ها و کتابخانه ، مبلمان ، وسایل خانگی و… یکی از بهترین محل ها برای خرید و فروش است. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار دیوار را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Divar1 Divar2 Divar3

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

رفع ایرادات جزئی و بهبود کارایی

 

 

 

توجه:

–  در صورت بروز مشکل و ناقص بودن لیست شهرها یا دسته‌ بندی‌ها، حتما ابتدا نسخه قدیمی دیوار را حذف و سپس نسخه جدید را نصب کنید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  در صورت بروز مشکل و ناقص بودن لیست شهرها یا دسته‌ بندی‌ها، حتما ابتدا نسخه قدیمی دیوار را حذف و سپس نسخه جدید را نصب کنید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR