دانلود Hekasoft Backup & Restore 0.53 – تهیه بک آپ از اطلاعات مرورگرهای وب

دانلود Hekasoft Backup & Restore 0.53 - تهیه بک آپ از اطلاعات مرورگرهای وب

 

دانلود Hekasoft Backup & Restore

| نرم افزار تهیه بک آپ از اطلاعات مرورگرهای وب |

 

Hekasoft Backup & Restore 0.53 نام نرم افزار ساده و کم حجم جهت تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات تمامی مرورگرهای وب است. کاربران اینترنتی روزانه از وب سایت های بسیاری دیدن می کنند ، به بسیاری از آنان Login کرده و از اطلاعات آنان استفاده می کنند ، پسوردهای خود را در آنان وارد می کنند و مرورگر در این میان وظیفه نگهدرای و به یاد سپاری آنان را بر عهده می گیرد. وب سایت های مورد علاقه شان را به فهرست علاقه مندی ها اضافه می کنند و یا در بوکمارک ها لیست بسیاری از وب سایت ها نگهداری می کنند ، حال در چنین شرایطی می توان گفت اطلاعات مهمی در مرورگر وب هریک از کاربران ذخیره شده است. برای مثال شما جهت مراجعه به وب سایت های مورد نظرتان ، تقریبا هیچگاه آدرس آن را به طور کامل وارد نمی کنید ، زیرا آدرس وب سایت هایی که حتی فقط یک بار از آنان دیدن کرده باشید در History مرورگر ذخیره شده و تنها با وارد کردن ابتدای آدرس ، می توانید بر روی آدرس پیشنهادی کلیک کنید.

حال تصور این را کنید که کاربری قصد داشته باشد سیستم عامل ویندوز خود را تعویض کند ، به دلیل اینکه در طی فرآیند نصب ویندوز ، تمامی اطلاعات و تنظیمات فعلی کاربر از بین می روند ، تمامی اطلاعات و تنظیمات مرورگرها نیز حذف می گردند. این بدان معناست که پس از نصب ویندوز ، مرورگر وب کاربر کاملا خالی و فاقد هرگونه آدرس اینترنتی در History است ، هیچ فضایی از کش استفاده نشده و برای ورود به وب سایت هایی که در آنان به عضویت درآمده می بایست مجدداً اطلاعات خود را وارد کند. Hekasoft Backup & Restore به عنوان راه حلی قابل اطمینان با پشتیبانی از تمامی مرورگرها ، قادر است از تمامی اطلاعات مرورگرهای وب نسخه هایی پشتیبان تهیه کند و در هر زمان اقدام به بازیابی آنان کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Hekasoft Backup & Restore را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hekasoft Backup & Restore :

– امکان تهیه بک آپ و بازگردانی بک آپ ها تنها با 1 کلیک

– امکان تعریف پروفایل یا ماژول شخصی شما

– امکان فشرده سازی و بهبود عملکرد مرورگرهای شما

– پشتیبانی کامل از انواع مرورگها از قبیل فایرفاکس ، گوگل کروک ، آوانت ، اپرا و…

– قابلیت ذخیره سازی تمامی تنظیمات از قبیل تاریخچه ها ، کوکی ها ، حافظه کش و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 750 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR