دانلود SDL Trados Studio 2022 Professional 17.0.5.14757 + Portable – نرم افزار مترجم حرفه ای

دانلود SDL Trados Studio 2015 Professional 12.0.4809.0 - نرم افزار مترجم حرفه ای

 

دانلود SDL Trados Studio

| نرم افزار دیکشنری حرفه ای |

 

SDL Trados Studio 2022 Professional 17.0.5.14757 + Portable نام نرم افزاری حرفه ای با یک تجربه 30 ساله در زمینه ابزارهای مترجم متن و دیکشنری های قدرتمند است. نسخه جدید این نرم افزار با به کارگیری نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران نسخه های قبل ، کامل ترین نسخه نرم افزار SDL Trados Studio را پدید آورده است ، به گونه ای که طبق گفته های سازندگان آن ، در حال حاضر با حرفه ای ترین نسخه از نرم افزارهای مترجم متن در جهان طرف هستیم. Studio 2015 با ارائه ویژگی های جدید در زمینه پوشش نیازها و انتظارات شما از نرم افزارهای دیکشنری ، سعی بر این دارد که لذت بخش ترین تجربه استفاده از نرم افزارهای مترجم متن را فراهم کند. محیط بسیار با کیفیت و مناسب و قابل شخصی سازی برای ترجمه آسان متون مورد نظر شما با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار به حساب می آیند.

اکنون می توانید شیوه ترجمه متون مورد نظر خود را در راهی درست تنظیم کنید تا نتیجه با کیفیتی بسیار بالا در اختیارتان قرار گیرد. قابلیت TQA در نسخه 2022 این نرم افزار امکان ارزیابی کیفیت ترجمه را به صورت خودکار فراهم می کند ! AutoCorrect به شما این امکان را می دهد که دیگر در متون ترجمه شده شما ، هیچ غلط املایی مشاهده نشود و فایل های خروجی شما از انسجام بسیار بالایی برخوردار باشند. ویژگی OCR ریدر در Studio 2015 شما را قادر می سازد به صورت مستقیم فایل های PDF خود را که از تصویرها ساخته شده اند نیز ترجمه کنید. در واقع OCR Reader می تواند متون موجود در عکس های درون فایل های PDF را تشخیص دهد و آنان را نیز برایتان ترجمه کند. علاوه بر این ها شما یک نوار بوکمارک نیز در اختیار دارید که می توانید یادداشت های خود را در این محیط نگهداری کنید ، به دلیل جدا بودن پنجره یادداشت ها از پنجره ترجمه ، کاربر می تواند در هر زمانی به آنان دسترسی داشته باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SDL Trados Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SDL Trados Studio :

– حفظ کامل کیفیت ترجمه در تمامی مراحل انجام کار

– دارا بودن استاندارد حرفه ای و خودکار ارزشیابی کیفیت ترجمه

– کاهش غلط های املایی با AutoCorrect

– امکان ترجمه PDF های اسکن شده با OCR

– ترجمه سریع تر با پیشنهادات ویژگی AutoSuggest

– دسترسی سریع تر به نمادها و کاراکترها

– دارا بودن نجره بوکمارک برای نگهداری یادداشت ها

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements

– Trados Studio 2022 supports Windows 10 and Windows 11. We recommend Windows 11.
– As a minimum requirement, we recommend an Intel or compatible CPU-based computer with 4 GB RAM and a screen resolution of 1024×768.

* For optimum performance, we recommend a 64-bit operating system, 16 GB RAM, an SSD drive and a recent Intel or compatible CPU. Full support for 4K hi-resolution screens is planned and will be implemented incrementally in future releases. Trados Studio 2022 uses .Net Framework 4.8.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 435/644 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR