دانلود بازی Westbound 1.3.6 برای اندروید

دانلود بازی Westbound 1.3.6 برای اندروید

دانلود بازی Westbound اندروید

| بازی آنلاین ماجراجویی اندروید |

 

Westbound 1.3.6 در سال های اخیر شاهد رشد آماری طرفداران بازی های آنلاین در عرصه تلفن همراه بودیم , پر طرفدارترین بازی های آنلاین از نوع استراتژیک هستند در این پست نیز قصد معرفی یک بازی آنلاین را داریم اما نه استراتژیک بلکه ماجراجویی , Westbound یک بازی از نوع ماجراجویی میباشد . Westbound در کنار امتیاز4.7 این بازی در گوگل پلی تا الان بیش از 10 میلیون کاربر در این بازی فعالیت میکنند که سبب شده این بازی جز پرطرفدار ترین ها در عرصه بازی های آنلاین شود. گرافیک HD ,صداگذاری هیجان انگیز ,بودن انواع آیتم ها و امکانات برای بنا و تاسیس سرزمین , رقابت با دیگر بازیکنان و … از فاکتر هایی هستند که در این بازی میتوان به آن اشاره کرد . در Westbound شما نقش فردی را دارید که هنگام سفر با قطار دچار آسیب شد و در دره ای تاریک و کوچک قرار گرفت حال باید به دنبال راهی برای ساخت خانه حدیدی برای خود باشد و کم کم آن را پیشرفت دهد . هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Westbound برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

* این بازی آنلاین میباشد و با اینترنت همراه اول , رایتل و ایرانسل نیز قادر به بازی خواهید بود *

تصاویری از محیط بازی :

360-security_yasdl.com



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

اندروید 2.3 و بالاتر

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk
  • حجم : 28.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR