دانلود HERE Maps 1.1.1031 – نرم افزار مسیریابی برای اندروید

دانلود HERE Maps 1.1.1031 - نرم افزار مسیریابی قدرتمند اندروید

 

دانلود HERE Maps برای اندروید

| برنامه مسیریابی برای اندروید |

 

HERE Maps 1.1.1031 جدیدترین نسخه نرم افزار محبوب نقشه های نوکیا برای دستگاه های اندرویدی است. اپلیکیشن برتر انتخاب شده در منابع معتبری همچون Guardian, the New York Times, TechCrunch, Forbes, CNET, Mashable و… جهت مسیریابی حرفه ای در انواع پلت فرم ها ؛ HERE به شما نشان می دهد در کجا هستید ، در هر نقطه ای از زمین که باشید با یک ارتباط اینترنتی ساده می توانید از HERE Maps برای لذت بخش ترین مسیریابی خود استفاده کنید. HERE Maps جهان اطراف را به شما نشان می دهد و در سفرهای خارجی همیشه به همراه شماست تا زیباترین و مهم ترین مناطق هر شهر را برای بازدید و گردشگری به شما پیشنهاد کند ، دیگر هیچ نگرانی بابت گم شدن وجود نخواهد داشت ! بنابراین از این پس می تواند با اعتماد به نفس بسیار بالاتری در شهرهایی که تاکنون نمیشناخته اید قدم بردارید ، زیرا به کمک HERE Maps دقیقا می دانید کجا هستید !

به کمک HERE Maps می توانید برای لحظه لحظه سفرهای خود برنامه ریزی کنید و هیچ نگرانی بابت تلفن شدن زمان نداشته باشید ، زیرا هیچ زمانی برای از دست دادن نیست ! HERE Maps خلوت ترین خیابان ها را از لحاظ ترافیکی برای شما تعیین می کند تا از این مسیرها برای رسیدن به مقصد رانندگی کنید ، دیگر پشت ترافیک زمان خود را از دست نمی دهید ! این نرم افزار با پشتیبانی کامل از نقشه 100 کشور مختلف جهان ، تک تک محل های مناسب برای مسیریابی را در اختیار شما می گذارد ؛ بنابراین تنها کافیست در بخش جستجو تعیین کنید به چه مقصدی قصد دارید بروید ؛ HERE Maps نزدیک ترین محل را بر روی نقشه علامت گذاری می کند و با راهنمای صوتی ، از بروز حوادث رانندگی نیز جلوگیری می کند. HERE Maps با پشتیبانی کامل از وسایل حمل و نقل عمومی ، این قابلیت را دارد که برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان ، مناسب ترین شیوه برای سفر را پیشنهاد کند. هم اکنون می توانید نرم افزار HERE Maps را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Here1 Here2 Here3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR