دانلود Macrorit Disk Partition Wiper 1.9.0 Unlimited Edition + Portable – حذف کامل اطلاعات

دانلود Macrorit Disk Partition Wiper 1.9.0 Unlimited Edition + Portable - حذف کامل اطلاعات

 

دانلود Macrorit Disk Partition Wiper

| نرم افزار حذف کامل اطلاعات |

 

Macrorit Disk Partition Wiper 1.9.0 Unlimited Edition + Portable نام نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند جهت حذف کامل و امن اطلاعات از انواع دیسک ها است. این نرم افزار می تواند به طور کامل پارتیشن های System/Boot را از هارد دیسک شما وایپ نماید ، آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید هارد دیسک یا مموری کارت خود را به شخص دیگری واگذار و یا به فروش برسانید ، اما از ترس ریکاوری اطلاعات خود در تردید باشید؟ Macrorit Disk Partition Wiper روشی امن برای پاک سازی کامل اطلاعات شما از هارد دیسک و یا سیار دیسک هاست ، به گونه ای که امکان ریکاوری اطلاعات آنان نیز از بین برود.

امروزه نرم افزارهایی در دسترس کاربران است که به آنان این امکان را می دهد که حتی پس از فرمت شدن هارد دیسک ، اطلاعات آنان را برایشان بازیابی کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که برای فروش یا واگذاری هارد دیسک خود به اشخاص دیگر ، به فرمت کردن آنان بسنده نکنید ! Macrorit Disk Partition Wiper می تواند با استفاده از الگوریتم های پیچیده و حرفه ای ، امکان ریکاوری اطلاعات از دیسک شما را به صفر برساند و بدین ترتیب تمامی پارتیشن ها و اطلاعات شما در آن دیسک ها به طور کامل و امن پاک سازی خواهند شد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Macrorit Disk Partition Wiper را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Macrorit Disk Partition Wiper :

– امکان وایپ کامل فضای پارتیش نبندی نشده در کوتاه ترین زمان

– بهرمندی از تکنولوژی جدید وایپ سریع پارتیشن های NTFS

– پشتیبانی از انوع دیسک های هارد دیسک ، فلش دیسک ، مموری کارت و…

– امکان حذف کامل پارتیشن سیستم و بوت

– پشتیبانی کامل از Windows 8.1 و Windows 8/7/XP/Vista, Server 2003/2008/2012 and Home Server 2011, Windows SBS 2003/2008/2011/2012

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.3 + 3.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR