دانلود JixiPix RipPix 1.01 x86/x64 – نرم افزار زیباسازی تصاویر

دانلود JixiPix RipPix 1.01 x86/x64 - نرم افزار زیباسازی تصاویر

 

دانلود JixiPix RipPix

| نرم افزار زیباسازی تصاویر |

 

JixiPix RipPix 1.01 x86/x64 نام یک استودیوی حرفه ای ویرایش تصاویر با قابلیت ایجاد افکت های خارق العاده برای زیباسازی تصاویر است. JixiPix RipPix قادر است تمامی ایده های ذهنی و سرگرمی های هنری شما را بر روی عکس هایتان پیاده سازی کند ، این نرم افزار با دارا بودن کامل ترین ابزارهای ویرایش عکس ، یکی از مناسب ترین روش ها برای زیباسازی و ایجاد افکت های خارق العاده در تصاویر شماست. هرآنچه را که در ذهن دارید می توانید برای خاص کردن عکس های خود استفاده کنید ، برای مثال شما می توانید سوژه مورد نظرتان را در تصویر با افکت های موجود چشم گیر تر کنید ، سپس افکت کاغذهای پاره پاره را به آن اعمال کنید ، تصویر نهایی به گونه نشان خواهد داد گویی که در واقعیت لبه های تصویر شما به صورت نامنظم پاره شده اند ، تمامی این اثرات هنری می توانند به زیباسازی و خلق آثار بی نظیر منجر شوند.

به کمک افکت قدیمی کردن تصاویر در JixiPix RipPix می توانید تصاویر خود را به گونه ای درآورید گویی که تصور در سال های بسیار دور به ثبت رسیده است. نویز های قدیمی ، رنگ های مایل به نارنجی و… از جمله تغییراتی است که در این نوع افکت بر روی تصاویر شما اعمال می شوند. علاوه بر این ها امکانات ویرایشی بسیاری نظیر برش آبجکت ها ، حرکت دادن آنان ، تغییر پس زمینه و کار با هریک از آنان از جمله قابلیت های این نرم افزار به حساب می آید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار JixiPix RipPix را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JixiPix RipPix :

-قابلیت استفاده از افکت فرسوده سازی تصاویر با استفاده از نویزها ، کاهش کیفیت و تغییر رنگ ها

– امکان استفاده از افکت پارگی تصاویر

– دارا بودن افکت Rip Effect

– دارا بودن افکت Cut Effect

– دارا بودن افکت Border Outline برای استفاده از Border جایگزین در لبه آبجکت های برش داده شده

– امکان تنظیم سایه با افکت Drop Shadow

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 257 + 258 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR