دانلود Microsoft Advanced Threat Analytics 2016 x64 – حفظ امنیت سرور شبکه های کامپیوتری

دانلود Microsoft Advanced Threat Analytics 2016 x64 حفظ امنیت سرور شبکه های کامپیوتری

 

دانلود Microsoft Advanced Threat Analytics

| حفظ امنیت سرور شبکه های کامپیوتری |

 

Microsoft Advanced Threat Analytics 2016 x64 نام جدیدترین پروژه فوق العاده حرفه ای و امنیتی کمپانی مایکروسافت جهت حفظ امنیت سرورهای کامپیوتری است. تقریبا 200 روز از زمان ورود یک هکر به شبکه کامپیوتری و زمان تشخیص فعالیت های آن طول می کشد ، بررسی ها اینگونه نشان می دهند که تشخیص ورود بدافزارها و ابزارهای جاسوسی به سرور شبکه های کامپیوتری ، به طور متوسط مدت زمان زیادی طول می کشند ، البته در این بازه زمانی ، ممکن است هکر به تمامی داده های خود دست پیدا کرده باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم شما کاربران حرفه ای شبکه های کامپیوتری را با نرم افزار حرفه ای Microsoft Advanced Threat Analytics آشنا کنیم. نسخه 2016 این نرم افزار که به تازگی عرضه شده است اولین پروژه بزرگ مایکروسافت پس از عرضه ویندوز 10 به حساب می آید. Advanced Threat Analytics که به طور خلاصه ATA شناخته می شود ، قصد دارد نفوذ به شبکه های کامپیوتری را در لحظه تشخیص داده و تمامی حملات برنامه ریزی شده را خنثی کند. Microsoft Advanced Threat Analytics 2016 شما را قادر می سازد حفره های امنیتی ، راه های نفوذ ، روش های نفوذ و… را با یک شیوه نوآورانه در قالب گزارشاتی حرفه ای و همه جانبه در اختیار شما قرار دهد تا یک تجربه بسیار حرفه ای را در حفظ امنیت سرورهای خود رقم بزنید.

Advanced Threat Analytics تهدیدات امنیتی را در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از ابزارهای آماری در خدمت شما می گذارد تا بتوانید از روش های نفوذ و باگ های سیستم به سرعت باخبر شوید. در Advanced Threat Analytics می توانید پروفایل هایی دقیق و تعریف شده را ایجاد کنید تا ضمن اسکن دقیق هارد دیسک سرور ، از ردپای نفوذ باخبر شوید. برای مثال شما می توانید پروفایل هایی را تعریف کنید که فعالیت های مشکوک را در سیستم دنبال کنید و تمامی آنان را خنثی کنید. امروزه بسیاری از فعالیت های شرکت های بزرگ و سازمان های قانونی در زمینه فناوری دیجیتال انجام می گیرد ، موضوع امنیت سایبری در حوزه IT یکی از مهم ترین موضوعات مورد بحث در این زمینه است. رو به روز به تعداد و نوع حملات سایبری افزوده شده و رفته رفته فعالیت های آنان به انواع روش ها پیاده سازی می شود. حقیقت این است که بدون یک سیستم دفاع قدرتمند می توان اطلاعات بسیار مهمی را افشا کرد و تهدیداتی نظیر لو رفتن اطلاعات خصوصی ، افشای مشخصات بانکی افراد و… می توانند تنها تعدادی انگشت شمار از تهدیدات فاجعه بار آن باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Microsoft Advanced Threat Analytics را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Advanced Threat Analytics :

– حفظ کامل امنیت سرورهای کامپیوتر

– قابلیت ایجاد دیواره آتش برای جلوگیری از فعالیت های مشکوک

– امکان نابود کردن سریع تهدیدات سیستم

– امکان تشخیص حفره ها و روش های نفوذ به سیستم

– نمایش جزئیات و گزارشات کامل از تهدیدات ، فعالیت ها و نقاط شعف سیستم

– قابلیت نصب بر روی Windows Server 2012 R2 و بالاتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 259 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR