دانلود Windows 10 Firewall Control Plus 8.4.0.82 + Portable – کنترل فایروال ویندوز 10

دانلود Windows 10 Firewall Control Plus 7.1.73.81 + Portable - کنترل فایروال ویندوز 10

 

دانلود Windows 10 Firewall Control Plus

| نرم افزار کنترل فایروال ویندوز 10 |

 

Windows 10 Firewall Control Plus 8.4.0.82 + Portable نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند جهت کنترل کامل فایروال و نظارت بر فعالیت های شبکه در ویندوز 10 است. این نرم افزار ضمن مانیتورینگ کامل اطلاعات ورودی و خروجی ، از افشای اطلاعات شما جلوگیری کرده و از اجرای اپلیکیشن های مخرب محلی یا به صورت ریموت جلوگیری به عمل می آورد. نرم افزار کنترل فایروال ویندوز 10 می تواند گزارشات دقیق استفاده اپلیکیشن های مختلف از شبکه را به طور کامل و دقیق برایتان تهیه کند. در صورت تمایل می توانید دسترسی های مورد نظر خود را به اپلیکیشن های خاص اختصاص دهید تا فعالیت های آن اپلیکیشن توسط فایروال بلاک نشود.

در این نرم افزار می توانید مجموعه ای از شبکه های کامپیوتری مجازی را تحت شبکه Local Network ایجاد کنید و دسترسی مورد نظرتان را به آنان اختصاص دهید. علاوه بر این ها امکان کنترل کامل فعالیت دستگاه های سخت افزاری خارجی در شبکه نیز وجود دارد. اگر شما هم می خواهید کنترلی دقیق بر روی فعالیت های شبکه داشته باشید به گونه ای که بدون اجازه و دسترسی های تعریف شده شما حتی 1 بیت از اطلاعات به شبکه های دیگر ارسال نشود نرم افزار Windows 10 Firewall Control مناسب نیاز شماست. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Windows 10 Firewall Control Plus را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windows 10 Firewall Control Plus :

– نسخه Plus بدون محدودیت های نسخه رایگان نرم افزار

– دارا بودن ثبات و سازگاری بی نظیر

– نظارت دائمی بر روی فعالیت های شبکه ای نرم افزارها

– امکان بستن دسترسی یک نرم افزار خاص به اینترنت

– جلوگیری از انجام فعالیت های مخرب در کامپیوتر

– امکان مدیریت و کنترل از راه دور عملکرد برنامه ها

– پشتیبانی کامل از Windows 7/8/8.1/10

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.5 + 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR