دانلود بازی Skater Boy 1.8 – بازی پسر اسکیت باز برای اندروید

دانلود بازی Skater Boy 1.8 - بازی پسر اسکیت باز برای اندروید

 

دانلود بازی Skater Boy برای اندروید

| بازی پسر اسکیت باز برای اندروید |

 

Skater Boy 1.8 نام یک بازی کم حجم و حرفه ای برای دوست داران سری بازی های اسکیت بازی است. در بازی اسکیتر بُوی ، می توانید سرعت خود را بالا ببرید ، پرش های نمایشی انجام دهید ، در هوا حرکات نمایشی انجام داده و در ادامه فرودی ایمن داشته باشید. برای مثال شما می توانید در هوا ، کلاه خود را از سر برداشته و تسلط کامل خود را بر روی این ورزش دوست داشتنی به نمایش بگذارید. بازی Skater Boy بسیار ساده و آسان و در عین حال بسیار سرگرم کننده است.

تنها کاری که شما در نقش این پسر اسکیت باز انجام می دهید ، افزایش سرعت و شتاب و انجام حرکات نمایشی است. هرقدر حرکات خود را با تسلط و سرعت بیشتری انجام دهید امتیازات بالاتری به شما تعلق می گیرد. قابلیت کنترل پسرک اسکیت باز در این بازی نیز بسیار ساده است ؛ دو دکمه لمسی بر روی صفحه نمای شما ظاهر می شوند ، یکی از آنان برای حرکت و سرعت و دیگری برای پرش های شما در نظر گرفته شده است.این بازی در مجموع دارای 90 مرحله بسیار چالش برانگیز است که می تواند شما را تا مدت ها سرگرم کند. هم اکنون می توانید بازی Skater Boy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sk1 Sk2

 

Sk3 Sk4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR