دانلود بازی Glow Hockey 2 1.0.7 – بازی هاکی برای اندروید

دانلود بازی Glow Hockey 2 1.0.7 - بازی هاکی برای اندروید

 

دانلود بازی Glow Hockey 2 برای اندروید

| بازی هاکی نورانی برای اندروید |

 

Glow Hockey 2 1.0.7 عنوانی محبوب برای دوست داران بازی های هاکی بر روی صفحه ای دوست داشتنی در دستگاه های اندروید است. در بازی Glow Hockey ، شما مهارت خود را در استاد هاکی شدن به چالش می کشید. هاکی یک بازی محبوب بر روی صفحه ای نورانی است که هریک از بازیکنان می بایست از دروازه خود از ورود دیسک موجود در صفحه جلوگیری کنند. در دنیای واقعی ، کمتر کسی را پیدا می کنید که هاکی را دوست نداشته باشد ! زیرا هیجان بی نظیری در حین انجام این بازی به پلیرها القا می شود. آیا شما هم از دوست داران بازی های هاکی هستید؟ پیشنهاد می کنیم نسخه اندرویدی این بازی محبوب را بر روی اسمارت فون یا تبلت خود امتحان کنید.

نسخه دوم بازی هاکی نورانی ، دارای یک استایل و گیم پلی جدید و فوق العاده است که هر کاربری را مجذوب خود می کند. یکی از ویژگی های محبوب بازی Glow Hockey 2 ، امکان انجام رقابت ها به صورت 2 نفره در یک دستگاه است. بدین صورت که هریک از پلیرها می تواند کنترل بخش مربوط به خود را به دست بگیرد. تجربه انجام این بازی را به کاربران دستگاه های اندرویدی با صفحه های نمایش بزرگ شدیداً توصیه می کنیم ! این بازی دارای پس زمینه هایی زیبا و قابل شخصی سازی و همچنین رنگ ها و گرافیک هایی بی نظیر و چشم گیر است. هم اکنون می توانید بازی Glow Hockey 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hok1 Hok2

 

Hok3 Hok4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR