دانلود Topaz ReMask 5.0.0 – پلاگین انتخاب حرفه ای اشیاء در فتوشاپ

دانلود Topaz ReMask 5.0.0 - پلاگین انتخاب حرفه ای اشیاء در فتوشاپ

 

دانلود Topaz ReMask

| پلاگین انتخاب حرفه ای اشیاء در فتوشاپ |

 

Topaz ReMask 5.0.0 نام یک پلاگین جدید و قدرتمند برای بهینه سازی ابزار انتخاب اشیاء در نرم افزار فتوشاپ است. هر شخصی باید قادر باشد در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ ، اشیاء مورد نظر خود را به شکلی دقیق انتخاب کند. حقیقت این است که ابزار پیش فرض نرم افزار فتوشاپ ، چندان ابزار دقیقی برای این کار نیست. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک شیء یا آبجکت را در محیط نرم افزار فتوشاپ به اصطلاح Select کنید. این عمل کاری سخت و بسیار زمان بر است. اما در عین حال انتظار دارید در پایان کار ، آبجکت سلکت شده به شکلی طبیعی جلوه کند ، زیرا بروز یک خطا در حین فرآیند انتخاب موجب می شود مجبور باشید این کار را از ابتدا انجام دهید. پلاگین جدید و حرفه ای ReMask قصد دارد به این فرآیند سخت خاتمه دهد و با استفاده از ابزاری جدید و حرفه ای ، این فعالیت را بسیار ساده تر سازد.

Topaz ReMask در حین انتخاب اشیاء و آبجکت های موجود درتصاویر ، انعطاف بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و از این پس می توانید به شکلی ساده تر آبجکت های مورد نظرتان را در تصاویر انتخاب و آنان را در فضایی دیگر Drag کنید. Topaz ReMask در محیط نرم افزار فتوشاپ شما را قادر می سازد به شکلی آسان تر پس زمینه تصاویر مورد نظر خود را تغییر دهید ؛ به گونه ای که بسیار طبیعی تر از قبل جلوه کنند. این پلاگین حرفه ای برای انتخاب دقیق آبجکت ها ، حرکت دادن آنان ، تغییر پس زمینه ، کار با لایه ها به شکلی دقیق تر کاربرد دارد. به کمک پلاگین ReMask می توانید بخش مورد نظرتان را در تصاویر انتخاب و لبه های آنان را به شکلی طبیعی درآورید. در واقع  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Topaz ReMask را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Topaz ReMask :

– دارای قابلیت تشخیص دقیق رنگ ها برای جلوگیری از تداخل آنان

– دارا بودن فناوری حرفه ای برای جداسازی دقیق موی اشخاص

– دارا بودن ابزارهای قدرتمند برای تغییر پس زمینه

– دارا بودن ابزارهای حرفه ای برای انتخاب درخت ها

– قابلیت ساخت اتوماتیک ماسک و لایه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 47.83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR