دانلود Ableton Live Suite 9.2.2 x86/x64 – نرم افزار آهنگ سازی حرفه ای

دانلود Ableton Live Suite 9.2.2 x86/x64 - نرم افزار آهنگ سازی حرفه ای

 

دانلود Ableton Live Suite

| نرم افزار آهنگ سازی حرفه ای |

 

Ableton Live Suite 9.2.2 x86/x64 نام عنوانی آشنا و بسیار پرقدرت در زمینه ساخت ، ویرایش ، میکس ، مستر و تنظیم حرفه ای فایل های موسیقی است. ایده های هنری خود را در دنیای موسیقی به کار گیرید ، در نرم افزار Live Suite قادر هستید تمامی ایده های ذهنی خود را در زمینه خلق آثار هنری پیاده سازی کنید ، در نرم افزار Live Suite هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد ! شما می توانید انواع فرآیند های ساخت ، ویرایش و تنظیم قطعات موسیقی را انجام دهید. اگر تا پیش از این ، از نرم افزارهای متربط با ابزارهای ساخت موسیقی کامپیوتری کار کرده باشید ، باید بگوئیم هم اکنون با 50% کارکرد نرم افزار Ableton Live Suite نیز آشنائی دارید. نمای زنده Arrangement View یک بخش نام آشنا برای دوست داران و سازندگان موسیقی است ، این نما از بخش چپ به راست کشیده می شوید ، به گونه ای ترک های موسیقیایی شما در کنار همدیگر چیده شده اند.

ویژگی و نمای انقلابی Session View نیز به عنوان یک دفتر کاری عمل می کند ، شما می توانید ایده های فکری ، طرح ها و پروژه های خود را در این محل بررسی و نگهداری کنید. در این محل می توانید به تعدادی نامحدود قطعات خود را پخش یا متوقف کنید و یا با لوپ های MIDI کارهای خود را آغاز کنید. این نرم افزار همچنین دارای ابزارهای ساخت حرفه ای سیکوئنس های MIDI نرم افزاری و سخت افزاری است. این نرم افزار همچنین دارای مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای برای اعمال فیلترها ، افکت های زیبا ، لوپ های آماده و همچنین ساند ترک های محبوب و کاربردی است که می توانید از آنان در ساخت پروژه های حرفه ای خود استفاده کنید. Live Suite در مجموع دارای 34 افکت صوتی حرفه ای از نمونه های کلاسیک تا نمونه هایی منحصر به فرد است و همچنین تعداد 7 عدد افکت حرفه ای MIDI نیز در اختیار دوست داران موسیقی قرار می گیرد. در live Suite ابزارهایی برای فهمیدن موسیقی به جای پخش خشک و خالی آن در نظر گرفته شده است ! Live Suite می تواند هارمونی ها ، بیت ها و ملودی ها را نیز از ضبط MIDI تبدیل کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ableton Live Suite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ableton Live Suite :

– امکان ضبط چندگانه

– پشتیبانی از هسته های چندگانه پردزانده

– قابلیت ویرایش کامل و همه جانبه پروژه ها با قابلیت Undo نامحدود

– امکان ساخت حرفه ای MIDI با فناوری های نرم افزاری و سخت افزاری

– پشتیبانی حرفه ای از مجموعه ای عظیم از لوپ ها ، ساند ترک ها ، بیت ها ، افکت ها و فیلترهای گوناگون

– پشتیبانی از Instrument-, Drum-, Effect Racks برای پروژه های پیچیده و حرفه ای

– پشتیبانی از فایل های REX

– نسخه Intro این نرم افزار دارای قیمت 79 یورویی و نسخه Full این نرم افزار دارای قیمت 599 یورویی است ، هم اکنون می توانید آن را با کرک فعال ساز به طور اختصاصی از یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 



مهرگان آی‌تی


Minimum System Requirements
  • PC with Windows 7 (with SP 1), Windows 8 or Windows 10
  • Multicore processor
  • 4 GB RAM
  • 1024×768 display
  • DVD drive or broadband internet connection for installation
فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 725 + 739 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR