دانلود Passcape Wireless Password Recovery Professional 3.9.0.399 – بازیابی پسورد مودم وایرلس

دانلود Passcape Wireless Password Recovery Professional 3.5.2.347 - بازیابی پسورد مودم وایرلس

 

دانلود Passcape Wireless Password Recovery Professional

| بازیابی پسورد مودم و روترهای بی سیم |

 

Passcape Wireless Password Recovery Professional 3.9.0.399 یک ابزار  قدرتمند جهت آنالیز پسورد های WEP/WPA و همچنین بازیابی پسوردهای فراموش شده است. در واقع Passcape Wireless Password Recovery Professional پیشرفته ترین ابزار بازیابی پسوردهای فراموش شده شما در روترها و مودم های وایرلس است که با بهره گیری از جدیدترین تکنیک های بازگردانی پسوردهای موجود در کامپیوتر ، اقدام به بازیابی آنان می کند. WPA و WPA2 به عنوان استانداردهای شبکه های بی سیم ، اگر به درستی کانفیگ شده باشند امنیت کافی برای جلوگیری از دسترس افراد غیرمجاز به شبکه را فراهم می آورند. با این حال باز هم نیاز است برای حفظ امنیت کامل تر ، این پسوردها و ویژگی های امنیتی به صورت دوره ای حساب رسی شده و در انتخاب آنان تجدید نظر شود.

Wireless Password Recovery ابزاری برای هک وای فای نیست ! در عوض این نرم افزار قادر است ضعف کلید های WPA-PSK و WPA2-PSK را شناسس کرده و همچنین در شبکه های خانگی پسوردهای فراموش شده را بازیابی نماید. این نرم افزار با استفاده از قدرت CPU و GPU کامپیوتر شما ، اقدام به جستجو و اسکن روترهای بی سیم شما کرده و پسوردهای فراموش شده را برایتان کشف میکند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Passcape Wireless Password Recovery Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WirelessKeyView :

– دارا بودن رابط کاربری حرفه ای با قابلیت های سفارشی سازی

– پشتیبانی از اسکن پسوردها با استفاده از CPU و GPU

– دارا بودن 10 حالت برای بازیابی پسوردها

– دارا بودن ابزارهایی برای ساخت و مدیریت لیست پسوردها

– پشتیبانی از استاندارد IEEE 802.11

– پشتیبانی از قابلیت بازیابی پسوردهای طولانی تا 255 کاراکتر

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR