دانلود ManageEngine Password Manager Pro 8.2 x86/x64 – مدیریت پسورد

دانلود ManageEngine Password Manager Pro 8.2 x86/x64 - مدیریت پسورد

 

دانلود ManageEngine Password Manager Pro

| نرم افزار مدیریت پسورد |

 

ManageEngine Password Manager Pro 8.2 x86/x64 نام یک نرم افزار فوق حرفه ای جهت مدیریت قدرتمند پسورد های امنیتی برای اشخاص و سازمان ها است. Password Manager Pro یک محیط امن و بسیار قدرتمند جهت نگهداری اطلاعات و اسناد محرمانه شرکت ها ، مدیریت رمزهای عبور حساس و و هویت های دیجیتالی شرکت ها و سازمان ها است. این نرم افزار با قابلیت های مدیریتی گسترده ، سوردهای ضعیف و قابل کرک شدن را شناسایی و پسوردهایی بسیار قدرتمند و امن برای شما تولید می کند تا بتوانید فایل های خود را در مکانی امن نگهداری کنید. این نرم افزار با پیشنهادهای تغییر پسورد در بازه های زمانی تعریف شده ، امکان لو رفتن پسوردها در برابر حفاظت از اطلاعات بحرانی و حساس را به صفر می رساند.

ManageEngine Password Manager Pro در مواقع حساس و امنیتی ، آلارم ها و هشدارهایی را در زمینه لو رفتن پسورد و یا دسترسی افراد دیگر به رمزهای عبور نمایش می دهد و از استاندارد ها و مقررات امنیتی SOX, HIPAA و PCI پشتیبانی کامل دارد. این نرم افزار قادر است تمامی فایل های محرمانه و بسیار حیاتی شرکت و یا سازمان شما را در خود نگهداری کند و در صورت نیاز شما ، پسوردهای دسترسی را به تعدادی افراد خاص در سازمان به اشتراک بگذارد. ویژگی Automatically Reset پسورد این نرم افزار ، پسورد دیتابیس ها ، دستگاه های سخت افزاری و دسترسی به شبکه ها را به طور خودکار در زمان هایی تعیین شده ریست می کند. این نرم افزار همچنین دارای قابلیت ضبط ویدیو جهت ثبت اعمال و فعالیت های انجام گرفته بر روی فایل های ذخیره سازی شده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ManageEngine Password Manager Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ManageEngine Password Manager Pro :

– امکان نگهداری انواع رمزهای عبور و فایل های محرمانه

– قابلیت تولید پسوردهای بسیار قدرتمند

– ریست پسوردها در زمان های تعیین شده

– نمایش هشدارها در هنگام دسترسی افراد دیگر به سیستم

– ضبط ویدیو از اعمال انجام گرفته بر روی فایل های محافظت شده

– امکان تعریف پسورد برای حساب های فردی

– به اشتراک گذاری پسورد برای افراد سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 93.5 + 98.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR