دانلود Bluebeam Revu CAD 2015.5 – نرم افزار تبدیل نقشه های اتوکد به PDF

دانلود Bluebeam Revu CAD 2015.5 - نرم افزار تبدیل نقشه های اتوکد به PDF

 

دانلود Bluebeam Revu CAD

| تبدیل نقشه های اتوکد به PDF |

 

Bluebeam Revu CAD 2015.5 یک نرم افزار حرفه ای و کاربردی مناسب برای کاربران نرم افزار اتوکد طراحی شده است. نسخه 2015 نرم افزار Revu CAD ، اکنون کامل ترین قابلیت های تبدیل حرفه ای نقشه های اتوکد به فرمت های PDF را برای کاربران فراهم می کند. فرآیند تبدیل ، ویرایش و یا ساخت فایل های PDF با استفاده از نقشه های اپلیکیشن اتوکد ، به صورت دیجیتالی و با بهره گیری از جدیدترین فناوری های روز انجام می گیرد تا در انتهای این فرآیند ، شاهد یک نقشه حرفه ای با کیفیتی بی نظیر باشید. این نرم افزار دارای پلاگین ها و ابزارهای نشانه گذاری برای فایل های PDF به صورت 2 بعدی و همچنین 3 بعدی است.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بتوانید فایل های نقشه های اتوکد ساخته شده توسط ابزارهای AutoCAD, Revit و SolidWorks را به سادگی و تنها با یک کلیک به فرمت های PDF تبدیل کنید و به سادگی آنان را با دیگران به اشتراک بگذارید.با بهره گیری از ابازرهای علامت گذاری ، می توانید محتوای فایل های نهایی نظیر متون ، تصاویر ، نقشه ها و بخش های مختلف را مطابق با سلیقه خودتان سفارشی سازی کنید. علاوه بر این ها Bluebeam Revu CAD به شما این امکان را نیز می دهد که در انتهای کار بتوانید فایل PDF را نیز ویرایش کنید ، اشیا آن را اضافه یا حذف کنید ، اشیا مورد نظرتان را Rotate کرده و یا شماره های صفحه رو مجدداً تنظیم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Bluebeam Revu CAD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bluebeam Revu CAD :

– مکان تبدیل سریع فایل های اتوکد به PDF

– تبدیل دقیق محتوای نقشه ها با بالاترین وضوح ممکن در فایل های خروجی

– قابلیت ویرایش PDF های خروجی

– دارا بودن ابزارهای نشانه گذاری برای سفارشی سازی محتوای فایل های خروجی

– دارا بودن پلاگین های مخصوص برای تبدیل نقشه های 2 بعدی ساخته شده با ابزارهای AutoCAD, Revit و SolidWorks

– دارا بودن لاگین های مخصوص برای تبدیل نقشه های 3 بعدی ساخته شده با ابزارهای Revit, Navisworks Manage, Navisworks Simulate و SketchUp Pro

– امکان سفارشی سازی محتوا ، واحد های اندازه گیری و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 517 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR