دانلود dslrBooth Photo Booth Software 6.41.0802.1 Pro – استودیو تصاویر دوربین های DSLR

دانلود dslrBooth Photo Booth Software 4.8.18.1 Pro - استودیو تصاویر دوربین های DSLR

 

دانلود dslrBooth Photo Booth Software

| استودیو تصاویر دوربین های DSLR |

 

dslrBooth Photo Booth Software 6.41.0802.1 Pro نام یک استودیوی نام آشنا و محبوب برای کاربران دوربین های تک لنزی و حرفه ای DSLR است. در واقع dslrBooth Photo Booth Software قصد دارد به عنوان یک نرم افزار مدیریتی حرفه ای دوربین های DSLR ، امکانات مدیریت و ویرایشی بسیار گسترده ای را در اختیار کاربران این مدل از دوربین ها قرار دهد. به کمک این نرم افزار می توانید گالری تصاویر فوق العاده خود را ایجاد کنید و پس از اتصال دوربین به کامپیوتر ، در یک رابط کاربری یوزر فرندلی و زیبا ، تصاور خود را مدیریت و از آنان یک غرفه حرفه ای ایجاد نمایید. این نرم افزار همچنین کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را بسیار زیباتر و چشم گیر تر از آنچه هستند نمایش دهند.

تنها کافیست دوربین DSLR نیکون و یا کانن خود را به کامپیوتر خود متصل کنید تا dslrBooth Photo Booth Software به طور خودکار اجرا شده و محتوای دوربین را برایتان به نمایش بگذارد. dslrBooth با این شعار که بتواند فرآیند آماده سازی Photo Booth ها را ساده سازی کند وارد بازار اپلیکیشن های کامپیوتری شد. شما می توانید با استفاده از ابزارهای حرفه ای که در اختیارتان قرار می گیرد ، تصاویر خود را با جلوه هایی ویژه ترکیب کنید و سپس آنان را در انواع شبکه های فیسبوک ، توییتر ، ایمیل و… به اشتراک گذاری کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار dslrBooth Photo Booth Software را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار dslrBooth Photo Booth Software :

– استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها برای زیباسازی گالری های تصاویر

– فراهم سازی امکان پرینت با کیفیت تصاویر

– پشتیبانی خاص و دقیق برای دوربین های جدید DSLR

– امکان افکت گذاری بر روی تصاویر ثبت شده توسط دوربین های DSLR

– امکان تعریف قاب و فریم برای تصاویر

– پشتیبانی کامل از دوربین های DSLR شرکت های Canon و Nikon

– قابلیت های به اشتراک گذاری گسترده تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

Quad Core Intel Core i5 8th generation or higher highly recommended. 64 bit processor or
Quad-core AMD Ryzen 5 or greater (2nd Gen AMD Ryzen™ or higher)
RAM: 8 GB (dslrBooth will be able to run with 4 GB RAM. However, it is recommended to have 8 GB RAM because the software is optimized to take full advantage of multiple cores. These optimizations will run better with 8GB RAM)
Graphics card that supports DirectX 12
NVIDIA® GPU released in 2016 or later.
Intel® integrated graphics included in quad-core Intel® Core™ i5 or higher (8th generation or higher).
AMD® Radeon™ Graphics included in quad-core AMD Ryzen™ 5 or higher (2nd Gen AMD Ryzen™ or higher) or discrete graphics card with support for DirectX 12 and at least 1 GB dedicated memory.
AMD® GPU released in 2016 or later.
Windows 10 version 1903 (19H1 – May 2019) or greater or Windows 11 with latest updates. Set power mode to Best Performance.
Display Resolution of 1920×1080 recommended.
Touch screen is recommended for sharing features but not required.
64 bit processor.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 142 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR