دانلود NVIDIA Inspector 1.9.7.8 – نرم افزار مشاهده جزئیات کارت گرافیک های انویدیا

دانلود NVIDIA Inspector 1.9.7.3 – نرم افزار مشاهده جزئیات کارت گرافیک های انویدیا

 

دانلود NVIDIA Inspector

| نرم افزار مشاهده جزئیات کارت گرافیک های انویدیا |

 

NVIDIA Inspector 1.9.7.8 نام یک نرم افزار جدید و کم حجم برای مشاهده جزئیات ویژگی های کارت گرافیک های Nvidia است. این نرم افزار در واقع یک ابزار حرفه ای برای حرفه OverClocking کارت گرافیک های انویدیا است. شما می توانید مقدار دقیق کلاک ها و سرعت فن کارت گرافیک خود را تنظیم کنید. این نرم افزار به طور خاص جهت نمایش و کنترل دقیق عملکرد کارت گرافیک های انویدیا توسعه داده شده و به کمک آن می توان نظارتی دقیق بر GPU ، میزان ولتاژ ، کلاک ها و همچنین وضعیت فن داشته باشید.

NVIDIA Inspector با یک رابط کاربری ساده و حجمی بسیار کم ، قصد دارد بالاترین امکانات اورکلاک کارت گرافیک های شما را برایتان فراهم کند. بدین ترتیب می توانید تمامی پارامترهای قدرت و سرعت کارت گرافیک را اعم از وضعیت GPU ، ولتاز و سرعت فن به طور دلخواه تنظیم کنید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NVIDIA Inspector را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NVIDIA Inspector :

– به روز رسانی امکان تنظیم ثابت ها تا درایور r343

– ساخت تسک های استارت آپ به میزان 30 ثانیه تأخیر خواهد داشت

– امکان نمایش جزئیات کارت گرافیک

– نمایش تکنولوژی ساخت دقیق کارت های گرافیکی انویدیا

– امکان اورکلاک حرفه ای کارت های انویدیا

– امکان تنظیم دقیق ولتاز ، GPU و سرعت فن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 235 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR