دانلود YoWindow Unlimited Edition 4 Build 102 RC + Portable – نرم افزار هواشناسی

دانلود YoWindow Unlimited Edition 4 Build 40 RC + Portable - نرم افزار هواشناسی

 

دانلود YoWindow

| نرم افزار هواشناسی |

 

YoWindow 4 Build 102 Unlimited Edition RC + Portable نسل جدیدی از نرم افزارهای پیش بینی وضعیت آب و هوا در دسکتاپ سیستم عامل ویندوز است. ممکن است شما هم برای مشاهده وضعیت آب و هوای روزهای آینده شهرتان ، اپلیکیشن ها و ویدجت های مختلفی را امتحان کرده باشید ، اما هیچ یک از آنان مطابق با سلیقه و نیاز شما نبوده باشند. اما صحبت درباره YoWindow Unlimited Edition تفاوت های بسیاری دارد ، زیرا YoWindow اپلیکیشن شماره 1 در زمینه نرم افزارهای پیش بینی وضعیت آب و هوا در وب سایت معروف CNET’s Download.com شده است.

این نرم افزار ضمن نمایش دقیق مشخصات و دمای وضعیت آب و هوا ، تصاویری بسیار زیبا و فانتزی را متناسب با وضع آب و هوا به نمایش می گذارد. یکی از امکانات جالب این نرم افزار ، تغییر وضعیت دقیق محیط های گرافیکی متناسب با ساعات شبانه روز و همچنین نمایش حالت هایی طبیعی از تغییر فصول سال است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار YoWindow Unlimited Edition را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 


ویژگی های نرم افزار YoWindow Unlimited Edition :

– امکان پشتیبانی از پیش بینی وضعیت آب و هوای شهرهای مختلف

– دارای انیمیشن های زیبا و قابل تغییر

– دارای محیط های شهری ، روستا و…

– دارا بودن اسکرین سیورهای زیبا

– امکان تغییر خودکار انیمیشن ها و تصاویر پس زمینه

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.4 + 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR